= ikaazuhari.blogspot.com: ♥ BIAR DIA TAHU, SAYA TAK KISAH ♥ Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

♥ BIAR DIA TAHU, SAYA TAK KISAH ♥



 Biar dia SALAH SANGKA
Biar dia SALAH ANGGAP
Biar dia SALAH MENDUGA
Biar dia TAHU YANG BURUK
Sebelum MENGHARAP yang baik-baik
Kalau dia IKHLAS
dia akan sedia MENERIMA KEKURANGAN yang ada
dari hanya mengharap yang baik dan sempurna
Apa guna menghabiskan masa menunjukkan kebaikan
bila dia
TIDAK BOLEH MENERIMA KELEMAHAN DAN KEKURANGAN ?
Biar dia tahu saya tak pandai itu, saya tak pandai ini...
Biar dia tahu,
saya mungkin tak dapat memenuhi EXPECTATION dia yang tinggi melangit itu
 Biar dia tahu
saya pernah punya MASA LALU
namun saya masih punya MASA HADAPAN
Biar dia tahu
biar dia buat keputusan supaya dia tidak rasa TERTIPU, supaya dia tidak menyesal kelak
So, tak kisahlah . Ada jodoh ada lah kan ? 
I trust HIM more :')
 Saya lebih perfect dilihat sebagai diri saya yang tak sempurna
Biarlah mereka tahu saya tidak tahu itu, tidak tahu ini, dari mereka melihat kesempurnaan saya yang konon maha baik. I'm glad to be me even it's hard to be me

No comments:

Post a Comment

hak milik kekal syafiqah zuhari