= ikaazuhari.blogspot.com: REVIEW supplement: Shaklee dan Evening Primrose Oil Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

REVIEW supplement: Shaklee dan Evening Primrose Oil

Assalamualaikum

Hai , masa anak dara ni lah nak kena jaga semua nya dari atas sampai bawah . dah kahwin esok esok dah macam terlambat pula nak jaga semuanya . dah ada anak lagi lah kelaut semuanya . semua entah kemana T,T

Dulu kawan aku yang dah kahwin selalu juga pesan , sebelum kahwin kena ambil tahu semua perihal badan . Ni period pun tak menentu , dah kahwin esok , nak dapat anak pun susah sebabkan badan horman semua tak stabil . Masa kahwin tu lah nak repair balik semua badan which membuatkan masa dibuang begitu sahaja . Phewww . Kadang kadang orang fikir sebelum kahwin ni tak ada sebab nak jaga badan macam ambil tahu kitaran haid dlln tu T,T

Dan waktu praktikal tu juga , disebabkan salah seorang cikgu di taska tempat aku praktikal adalah agen Shaklee , aku dah pun macam tertarik nak guna produk Shaklee . Kebetulan duit poket memang lebih , sepantas kilat cuba sebab aku tahu kalau Puan Mama ada dengan aku , dia akan pantau pengambilan jenis ubat ubatan aku . dah aku ada sorang sorang je , semua keputusan terletak di tangan aku jelah . ekekeke

Dan Yes! Aku dah cuba
Memang okeh walau ada ura ura cakap ni buat ibu pregnant je . sobs sobss . Tapi aku buat derk jela , balik rumah aku Google apa gunanya Alfafa Complex ni . Dah dapat tahu , baru puas hati Mak Jemah ni . Miahahaha . Rupanya orang yang cakap macam tu macam jeles pulak aku beli supplement nih . Eh ? Macam guna duit diorang la pula nak komen lelebih kan T,T

Aku yang dulu jenis makanan masuk tapi susah nak keluar ni memang runsing la juga . Makan banyak tapi membuang nye idok . Risau iolls . Tapi makan supplement nih , memang superb , selalu aje buang kotoran dalaman . Hiksss . Dah tu aku boleh kawal berat badan aku . Nah , rasa berat badan berlebihan tu dah tak ada dah . Memang supplement ni ok sangat :')

Bila balik kampung pula , siap promo dekat Puan Mama keberkesanan supplement nih dan beliau pun join makan gak , beliau pun kata product ni bagus . Sebabkan beliau asyik penat dan selalu mengantuk awal malam dah cuba product ni so far ok sangat lah . Adik aku yang ada resdung pun cuba makan ni pun tahan juga resdung nya . Eh ! Adik aku tu lelaki hokay :) so dah terbukti tak kira jantina apa , makan aje InsyaAllah tahan dan tambah tenaga . Sebenarnya semuanya atas kehendak kita lah kan , jadi ke tidak tu kuasaNya

Dan sekarang
Next supplement . Bhahaha . Actually supplement nih consultant dekat Guardian Batu Caves yang suggestkan . Aku pun taktahu supplement apa kah ni . Kahkahkah . Sebabkan ada yang belanja , iolls langkah kanan la kan . ekekeke . bedal jela beli , apa guna supplement ni , boleh je Google dan lepas Google , yes , dapat tahu yang 
  • Membantu mengawalatur kitaran haid
  • Melegakan Sindrom Sebelum Haid (PMS)-iritasi, sakit kepala, sakit payudara, kesenakkan dan kekejangan perut
  • Mengurangkan simptom putus haid-panas badan, peluh sejuk kemurungan dan kekeringan faraj
  • Menggalakkan kulit yang sihat, muda berseri -bermanafaat kepada kulit yang kering, tua atau berminyak.
  • Melegakan ekzema dan alergi kulit
  • Memperbaiki rambut yang kering dan rosak serta melegakan kilit kepala yang gatal
  • Menguatkan kuku yang mengelupas atau mudah patah

Dan dah puas hati , aku try godek benda alah ni 

1 box ada 30 capsules . Dan capsule nya macam nih
Semua orang ada pandangan pertama bila tengok sesuatu benda , dan bila tengok kapsul nih aku terus teringat vitamin rambut aku 


-


-


-


-


-

dah macam sama pulak T,T

6 comments:

  1. saya pun ambil shaklee. dan alfalfa complex tu sangat sesuai untuk semua orang kecuali penghidap SLE dan ibu mengandung. belum berkahwin pun takde masalah untuk mencuba hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah Nabihah , hehe . Shaklee memang antara supplement yang bagus . sebelum kahwin memang kena jaga semuanya la kan

      Delete
  2. Kak, mana erk nk dptkn seven seas tu? Watson ado dk?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaa , saem Benik tuuuu , hahaha . ado kot . kena tanya la sebab ada beberapa benda kat Watson takda jual pun

      Delete
  3. Ouh oke2. Tp tgk dale tenet mce muroh jh hargo. Tp tgk keda bleh kiro maha. haha >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHA . memey agak mahal pun shikit . hehe . tapi nok beli online kena pilih molek kot dapat yang fake

      Delete

hak milik kekal syafiqah zuhari