= ikaazuhari.blogspot.com: FOOD DELIVERY: Oh My Sushi Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

FOOD DELIVERY: Oh My Sushi

Assalamualaikum

Dua tiga hari dah asyik tengok gambar shushi , mengidam ke hape tak tahu la T,T walhal diri nih takda layan mana makanan out of Melayu . HAHAHA tapi tekak gila gila nak makan sushi T,T

Dan

Bila tengok profile WhatsApp kawan kolej dulu bertukar ke gambar shushi , lagi lah ugut keimanan . tssskkk . saja je nak sakat iman iolls . huhu

Dan

Bila layan facebook pun , beliau dah siap buat page Oh My Sushi , dah sah la beliau berbisnes sushi pulak . Dah tu siap ada delivery weh . Siapa taknak T,T 
Berdarah hidung aku tengok . HAHAHA . siapa taknak kemudahan delivery ye dok ? Cepat pulak aku WhatsApp dia dan 

"RM5 je satu box, tapi minimum order 2 box dan delivery without caj penghantaran"

Eh! Murah ok! T,T

Alang alang kawan sendiri yang jual, harus bagi support gitew . Cepat je aku order 2 box tapi hevat kemain , sebab dekat je tempat aku nih , malam pun dia boleh hantar . dah macam memang sajeeeee je nak suruh berat badan aku lagi naik letew :')

Tapi aku sendiri boleh tahan perasaan ngidam ni , maka aku suruh beliau hantarkan esok pagi which pagi tadi . dah set jam tu , tunggu jela cik delivery datang . ekekeke


*muka takleh describe sambil tunggu order sampai :')

Dan sekejap tu , sushi pun dah sampai . Gambar si cik delivey lupa nak ambil . HAHAHA . ingat sushi je :'D


Alhamdulillah , finally boleh jamah makanan ni . Total 2 boxs tu RM10 je ha . Murah la bagi uolls yang student tapi takde duit nak beli shushi mahal mahal , ni pon hevat rasanya . Yang penting fresh je sebab bila kita order nak , baru dia buat . So , kualiti tu lagi terjamin bila sampai depan pintu rumah . ekekeke . Ni belanja lagi gambar




"Eh zie, aku tengok macam tulisan dengan mayonis nih , ko tulis apa wei?"-Aku

"OMS for Oh My Sushi"-Azie

HAHAHA . kreatif weh- Aku

Well said , dah gigih aku besarkan gambar makanan nih nak kasi kau semua tergoda . Berminat nak cuba ? Contact sini


Homemade Sushi and 100% Halal
Unitar Kelana Jaya on Monday
Keramat, Setiawangsa, Wangsa Maju and UIA Gombak on Saturday and Sunday

6 comments:

  1. Salam.Lame ana tak makan sushi. .da lupe rase dya cm mane. .

    ReplyDelete
  2. wassalam . rasa sushi takda berubah pun . hehehe . sesekali ngidam , boleh la makan :)

    ReplyDelete
  3. wah sdap., aku klu ikut teringin bkn stakat sushi, ikan paus pun aku nk telan., huhu

    sila mkn., bismillah., hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kahkahkah . main bantai ja tuu . ikan paus pun nak ditelannya . haha

      ya ya . bismillah :)

      Delete

hak milik kekal syafiqah zuhari