= ikaazuhari.blogspot.com: suami orang? memang tak layan Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

suami orang? memang tak layan

Assalamualaiikum

Alhamdulillah setelah beberapa hari bertungkus lumus membersihkan rumah , akhirnya aku dapat duduk dengan aman . pheww . tiada lagi kotoran melekat di kaki . 

Sementelah TV belum sempat lagi dibeli , kerja terhormat aku adalah ngadap internet . kadang kadang ON juga facebook . dan sebab agak bosan , aku turn on chat sebab ingat nak sembang dengan kawan kawan

Dan

Yup , ada seorang hamba Allah which berjantina lelaki nak kenal

“Hai” – suami orang

“yup” – aku yang gorjes

“nak kenal boleh?- suami orang

“aik? Bukan dah kahwin? Buat apa nak kenal?” – aku yang comel

“aah dah kawen tapi tak salah nak kenal” – suami orang

“eh maafla, tak suka nak kawan dengan husband orang” – aku yang baik hati

“kenapa pula? Tk salah nak kawan kan?” – suami orang

“maaf, tak ada sebab yang nak kenal, maaf ye. Assalamualaikum”- aku yang havoc

Orang kata kalau kita buat baik , hormat dan baik baik ngan orang , InsyaAllah Allah akan temukan kita dengan orang yang sedemikian juga

Macam aku , nak kata aku ni memilih kawan tu ye juga

Dah pangkat suami orang nak kenal aku tu , dah sahih aku tak layan . kang tak pasal turn aku , suami aku pula layan perempuan lain , mintak jauh weh , makan hati la aku hari hari nanti walau the real is Puan Mama tak ajar pun anak anak dia makan makanan organ dalam haiwan . HAHAHA . dah jauh melalut pula aku . pheww

Sebab aku pun ada pengalaman tengok kawan kawan aku berkawan dan malah ada yang make in love dengan suami orang . dan waktu tu aku macam tentang habis habisan . aku pantang kau dah kahwin tapi nak gedik , memang hilang respect lah jawabnya . dan kadang kadang nak kena fikirkan perasaan bini dia juga , yelah , pompuan mana suka husband dia kawan dengan pompuan lain yang which anak dara gojes lagi kan ? it like semua bersebab tak logic

Kalau dah jodoh lelaki tu kahwin lebih dari satu tu , aku pun tak boleh komen tapi selagi boleh elak elak la kan . jangan sibuk nak masuk rumahtangga orang . bagi aku pula baik buruk pasangan tu sebenarnya kau yang pilih kan

Berani pilih berani hadap . harapnya bakal laki aku yang comel lagi baik budi pekerti seorang yang elok saja perangainya . Amin

No comments:

Post a Comment

hak milik kekal syafiqah zuhari