= ikaazuhari.blogspot.com: entri last sebelum masuk kerja Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

entri last sebelum masuk kerja

Assalamualaikum

Hai . Harini dah last aku duduk sini , duduk pun sebabkan ada sebab . Kalau sesaje je tak ada nya aku nak balik KL nih . Bhahaha

Pagi pagi lagi lepas Subuh , perut aku berdondang sayang T,T

Sebenarnya semalam lagi perut lapar sangat , dan boleh telan roti sekeping cicah air Milo panas panas . Terlampau panasnya Milo aku sampaikan nak makan roti pun tertiup tiup angin sepoi sepoi bahasa . Ekekeke . Nak habiskan sekeping roti tu dah macam apa dah . Sebabkan aku tak gemar roti cicah air T,T

Nak makan nasi pula semua lauk pauk dah dibantainya habis makan sejak petang . Masak dah banyak , mungkin sebab aku masak sodap sangat , tak sampai ke malam lauk nya . Kahkahkah . Hevat dok ?

Nak tidur pula tak boleh sebabkan bunyi mercun meriah sangat sini . Mungkin sebab Raya Cina masih lagi dirayakan , stok bunga api tak habis . Dah macam berlumba lumba pasang , kejap meletup sana kejap meletup sini . Tiba tiba aku pula excited dengar . Thehehe . Ralit tengok bunga api sambil feeling feeling romantic dengan segala kenangan . Cittt T,T

Nak tidur tak boleh , perut dah memang rasa lain macam . Rasa masuk angin Setapak pon ada . KAHKAHKAH . Mujur sangat aku tak ada sakit gastrik , kalau tak haru juga menahan sakit semalam T,T

Diet ? Dah tak ada dalam list to do aku sekarang ni . Bantai je makan asal kekal comel menawan . HA HA HA

Dan bangun je pagi tadi , perut terus rasa lapar . Sedih benar , lapar sorang sorang . Kejap je idea nak masak ada . Terus selak dan ikat kain batik ke pinggang macam actor tamil yang nak gaduh tu . Misi nak memasak la kunun . miahahaha

Tapi last last masak nih jee


Macam bihun goreng dan keropok dekat parti happy birthday to you happy birthday to you pulak T,T

Tapi tak apa , rasa masakan tu penting hokay :P

Taknak kalah tuuu . kahkahkah

Apa apa pun , ni mungkin entri last aku sebabkan entri yang akan datang bakal aku pekasam kan dulu dalam lappy . Dah nak start kerja , entri , blog , facebook , kekasih , kawan kawan semua campak jauh dulu la . hehehe

No comments:

Post a Comment

hak milik kekal syafiqah zuhari