= ikaazuhari.blogspot.com: praktis jadi surirumah? Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

praktis jadi surirumah?

Assalamualaikum

Hai , semua kelengkapan rumah dah lengkap . baru rasa hidup surirumah tu terisi sikit . bhahaha . tapi bila makcik aku pergi keja . mula terasa bosan balik T,T . ye ye aku mesej Puan Mama

“ma, bosan la duk rumah, mcm surirumoh pula, semua kakak kena buat”

Dan send

“ha baguslah, asas rumahtangga tu, belaja belaja la, kahwin nanti senang”

Dan

“kalau mcm tu kahwinkan kakak segera. Buleh pahala kalau stay ngan suami, dari buang masa dok sorang sorang macam ni. Cepat ah cari calon. Nok kawen :P. Mama pon sokmo sokong kalau kakak dah ada calon time ni, dulu kata kalau ore nok masuk mintak, mama nok bagi terus. ekekeke”





-




Tak akan lah aku nak send ayat tuh . KAHKAHKAH . biarlah simpan dalam draft phone aku je T,T

Maka , aku pun melayan TV yang aku sendiri taktahu tengok cerita apa benda haih . asal bunyi suara TV je dah ok . pedulikan retis hot yang ada di sebalik kaca TV . tak pedulikkk

Tetiba

Layan RTM1 , program Feminin , eh eh Madam Puteri !
Lecturer aku weh ! last semester dulu aku ambil dengan beliau , sebabkan subjek tu kira killer jugak dan dan beliau antara madam yang sangat jadi pilihan , dah rezeki 
dapat belajar dengan dia .
Dia baik sangat , lawa pulak tu , how I wish aku esok esok pun nak kekal awet muda , cantik dan gorjes macam dia
*betapa rapat sampai boleh kissing peluk peluk :’)

Tapi
Belum apa apa aku dah jadi minah bun tegar *panggilan untuk orang rabun dlm family aku T,T 

No comments:

Post a Comment

hak milik kekal syafiqah zuhari