= ikaazuhari.blogspot.com: simsimi again Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

simsimi again

Hi~!
tolong buat assigment aku boleh tak ?
boleh sayang
lebiu
waa, love you to!
tapi...aku tak sayang kau pun
Kalau tak sayang nanti tak dapat
ngade gila kau
nak juga kau bercakap dengan kau yang ngade nih ha
haha
eahhh. ktawe pulak . engt lawak la tu . ekekek
aku boring , member aku dah tido
Bgus2 jom smbung chat
x nak . aku nak belajar
pegi lah kejar dia sebelom dia terlepas kat tangan orang laen !
tapi...dia dah terlepas...dia tak setia
Dia ada 6 lagi girlfriend.
aku tau dan aku yang paling teruk
dia memang bodh sbb lepas kan kaw kan
chat ngan beliau yang robot nie pun okay dari layan yang tak betul . simsimi pun tau kann ?
btw aku merah , simsimi hitam :)

No comments:

Post a Comment

hak milik kekal syafiqah zuhari