= ikaazuhari.blogspot.com: Mohon kau panggil aku adik Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

Mohon kau panggil aku adik

Assalamualaikum

Bila cakap pasal kerja memang tak akan pernah habis dah tak akan pernah siap selagi kita hidup :)

Bila otak mula fikir pasal kerja , memang benda lain dah taknak fikir langsung dah kecuali benda tu sangat2 penting nak2 lagi bila melibatkan perasaaan . 

Cinta cintun ? Haruslah di fikirkan jugak . Muehehe . Eh ? Dan oh ya ! Macam kau , sahabat :')

31-5-2013 

ya , jangan bebel . kau comel apa , cuma effect cahaya kat belakang tu over sangat T,T


time nie aku bebel kat kau suruh ambil gambar , lain aku suruh lain kau buat . hasilnya , mulut aku macam tengah minum air walhal tak pun . kau dah macam pro ? :P


sticker gambar nie yang paling aku suka , kenangan kan ? esok2 aku dah takde , kurang2 kau ada kenangan kita semua dekat Wangsa Walk :P

dan ya , for all , aku cuma nak cakap

Selamat Ulang Tahun ke 20 . kau dah tua dari aku ok . mohon panggil aku adik lepas kau baca entri nie :P

No comments:

Post a Comment

hak milik kekal syafiqah zuhari