= ikaazuhari.blogspot.com: dulu lain sekarang lain . Alhamdulillah Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

dulu lain sekarang lain . Alhamdulillah

assalamualaikum

aku tahu blog aku dah pun berkulat :')

nak buat macam mana , sangat sibuk nak update . semua cerita dah macam basi . booo syafiqah boo , baik tak payah nak jadi blogger kalau rasa blog tu 
sampai dah berkulat-..-'

sekarang sem baru dah pun start , untuk last sem sangatlah sibuk . hanya minggu pertama je boleh nak enjoy , sebab tu aku cari masa untuk minggu pertama nak ke situ dan ke sini 

sebenarnya kat situ jelas terserlah aku sedang merenung masa depan , mana nak plan itu dan ini . ihik :P

terima kasih buat cameraman kita :')

guna camera baru tuu . nak jugak cakap :P walau bateri dah tahap duk icu pun gigih jugak duk on off sebab nak jimat punya pasal :,D
tak dapat nak pegi Paris bebetul pun takpe la , janji dah sampai Paris Genting . terimakasih ye awak :')
last , nak cakap

Alhamdulillah terima kasih . Aku bahagia dengan apa yang aku ada sekarang . harap2 nya berkekalan . InsyaAllah :')

3 comments:

hak milik kekal syafiqah zuhari