= ikaazuhari.blogspot.com: ramadhan kareem ! Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

ramadhan kareem !

assalamualaikum
salam 6 ramadhan . alhamdulillah ! panjang umur tahun ni nak puasa balik . see baru ada kelibat tuan blog ni . betapa aku dah lupakan blog ni .wahaha . well said , actually there's so many thing aku nak bubbling kat sini tapi apakah daya , masa macam tak izinkan 
well , tadi aku ushar balik apa yang aku dah update yang lepas-lepas dan aku dah janji nak update dan kembali aktif balik bilamana aku dah habis belajar ! dan YES ! kepak kepak kepomm ! ihikss . aku dah pun habis belajar . alhamdulillah , alhamdulillah . diploma aku dah tamat . doakan aku murah rezeki ya . ada planning nak kahwin ngan putera kacak aku plus dapat anak ramai-ramai . bak kata orang , meramaikan lagi khalifah di muka bumi ini . see how sweet am i :') dan sememangnya bab berangan ni , orang perempuan memang yang terhebat . yedak ? HAHAHA 
well actually impian aku sebenar lagi benarnya ialah menambahkan rezeki dan sambung belajar lagi . betul lah kata puan mama , orang perempuan zaman sekarang , bab belajar number satu ! tak kahwin pun takpa gamaknya . hmmm
tapi aku taknak la jadi macam puan mama cakap . hidup ni seharusnya seimbang yedak . bab kahwin jodoh semua ni siapa yang taknak tapi kalau ada , ada la kan . doa doa kan la yer
aku akhir cerita aku kat sini . lain hari aku update lagi ye . wassalam

2 comments:

  1. tahniah la da abis blajar.,
    klu da ader calon tu jgn tunggu lame2, lansung kn jer trus., huhu

    ReplyDelete
  2. calon dah lari la bang. hahaha

    ReplyDelete

hak milik kekal syafiqah zuhari