= ikaazuhari.blogspot.com: pleassee . tolong aku ! Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

pleassee . tolong aku !

assalamualaikum

aku hengat nak tukar segala layout dan background blog ni tapi aku akui aku tak pandai dan tak berapa nak terror . tadi aku tengok kartun doodle ! dan woha ! what a cute image ! kalau la aku mampu nak buat doodle aku sendiri pasti best ! pasti blog aku hebat gemilang cemerlang terbilang dan ok . aku berangan saja

by the way siapa kat sini boleh edit blog ? taruk kartun doodle . peh . lawa . dan kartun doodle tu kalau nak buat untuk aku . buat aku pakai spek bingkai hitam besar besar macam budak skema sebab aku memang pemakai kaca mata tegar sekarang. pleassee . tolong aku !

No comments:

Post a Comment

hak milik kekal syafiqah zuhari