= ikaazuhari.blogspot.com: moga awak kembali Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

moga awak kembali

assalamualaikum
hari nh dah hari ke berapa beliau senyapkan diri , apa2 jadi dy tetap kawan saya yang selalu tarik tangan , yang selalu membebel bila saya berjalan kat tengah2 panas , bila saya main hujan . yang selalu bekalkan saya makanan sbb nak saya naik berat badan -.-
yang penah saya sepak beliau dengan buah kelapa , biar pun sakit , beliau hanya tersenyum dan errr kejar sbb nak marah . yaa . memang teruk . beliau memang ikhlas , sanggup berbelanja biarpun saya x mintak . yang sanggup hadapi pape sebab kawan , bila fikir , x semua ikhlas macam beliau
so , terimakasih awak :)
tapi , arini sume dah x sama . aritu kami gaduh , saya tinggikan suara pada dy . malam tu mcm2 saya cakap , satu per satu perangai dy saya ungkit , saya biarkan dy menangis , saya buat bodoh , buat x dengar bila dy merayu , mintak maaf , bila dy nak peluang kedua pun saya x bagi . bagi saya . apa yang dy dah buat memang x dapat saya maafkan . tapi bila fikirkan balik , dy x kejam mcm orang yang dah buat kejam kat saya sbb dy x penah langsung main2kan perasaan saya . tapi yela bila dah benci , segala salah silap akan dicari . malam tu saya kejam , dy text langsung x dibalas , contact num pun saya block sbb x nak dy call , saya biarkan dy . saya marah . saya benci . saya x fikirkan perasaan dy . tapi dy cari jalan lain , dy call pakai num lain . dy terus merayu , mintak maaf . saya letakkan nset jauh dari telinga . yaa ! saya x nak dengar suara dy . saya x nak bagi peluang , x nak jumpa , x nak contact dan x nak tahu apa2 pun pasal beliau . saya biarkan , saya abaikan :'(
malam tu , malam terakhir , saya abaikan dy , langsung x nak ada pape ngan dy
malam terakhir , kali terakhir saya contact beliau . keesokkan ari , beliau operate jantung
beberapa ari kami tengah gaduh , beliau penah beritahu tetang penyakit beliau tapi saya x endah , kata beliau , agak kronik tapi x jugak saya endah , saya biarkan . x peduli
malam itu malam terakhir , ke esokkan ari , beliau dimasukkan ke hospital , nak operate jantung . lepas dari malam tu , sampai hari ini , langsung x dengar khabar beliau . yaa ! hati manusia yang keras pun akan jadi lembut gak nak2 lagi saya yang pompuan . sekarang , hanya mampu berdoa . saya langsung x dapat nak contact beliau . lost num :'(
dah try ingat tapi x dapat . kali terakhir text beliau , beliau mintak ampun dan maaf andai operate tu x berjaya tapi saya abaikan . beliau juga ada cakap akan datang cari saya jika operate tu berjaya tapi sampai hari nh , after beberapa hari , beliau masih senyap
yaaa kawan . saya berdosa ngan awak . buat pertama kali saya jadi orang yang x punya perasaan . saya buat derk , saya abaikan , saya x endah akan awak . x layak kan saya jadi kawan awak ? saya x tau sape yang ajar saya jadi kejam macam nh
sekarang awak dah tade , macam mana awak sekarang ? awak ok tak ? kurang2 text laa bgtau saya . yaa saya kejam kan ? ampunkan saya awak :'(

p/s : sampai hari ni masih menunggu khabar beliau , jauh di sudut hati mohon agar semua berjalan lancar . yaa . betul kata orang . bila ada yang hargai , ada yang sayang , tolonglaa bersyukur , tolonglaa genggam jagan biarkan terlepas sbb bila dah tade memang sakit . yaa if tade then awak still dapat contact tak mengapa laa tapi bila betul2 dah tade di dunia nh nak buat mcm mana ? doa ? nangis ? yaa . tu je dapat buat sbb sume dah x kan kembali pada asal . hargai sape2 pun ada di sisi . jangan pernah kecewakan . selagi hidup , selagi tuh laa berharga


1 comment:

  1. sedihnya kisah awak. macam2 yg awak lalui. sungguh. eika sgt tabah... :)

    ReplyDelete

hak milik kekal syafiqah zuhari