= ikaazuhari.blogspot.com: sampai sini je Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

sampai sini je


assalamualaikum
after a long time x update , skang memang kena update . banyak dah jadi , dah besar2 macam nh lagi macam2 dah jadi , macam kata puan mama , apa yang dah jadi , kena fikir elok2 . dah besar , segala keputusan yang bakal dibuat , sendiri2 akan tanggung :)
pesan puan mama dan puan umi sekarang dah lekat kuat2 dalam kepala , kata mereka , x elok main2kan perasaan orang dan yang penting jangan paksa diri . kelak , diri sendiri akan terseksa . yaa . mmg betul . apa2 yang akan jadi kena kuatkan semangat . tape . kan masih lagi muda :D
lepas macam2 benda buat , sume x menjadi , saya x nak jadi kejam . apa2 pun saya dah cuba tapi x dapat . saya memang kureng sikit bab2 nak buat kejam kat orang even ada sorang member cakap saya suka buli beliau bila jumpa . nasib lah , sape suruh jadi pemalu sangat , kan dah kena -..-
apa2 yang kita buat sepanjang x sampai setahun kita kenal mmg indah tapi x dapat nak diterima dek hati saya . yaa . saya cakap face to face awak x nak terima , sekarang saya update je kat sini . nak awak tahu . maaf . cara saya agak kejam tapi ini untuk kebaikan awak terutama nya .
well kadang2 , berdiam diri lebih baik kan ? :')
apa2 yang jadi , rasa sayang memang x boleh paksa . terimakasih buat sesape yang bagi nasihat . dari saya seksa diri saya , seksa perasaan awak , better kita tade apa2 . yaa . lebih baik begini . hati saya pun turut senang gak
saya ikut jalan saya , awak ikut jalan awak . nasihat puan mama x boleh nak bantah :D
terima kasih tuhan , saya suka rasa bebas nh :')

No comments:

Post a Comment

hak milik kekal syafiqah zuhari