= ikaazuhari.blogspot.com: dah nak pindah dahh Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

dah nak pindah dahh

assalamualaikum

harini aku rasa nak feel sedih 

macam nak tangkap semua gambar . sekali aku tengok makcik jual nasi pun aku rasa sedih . rasa macam nak amek je gambar dengan makcik . makcik tu pulak buat drama sedih , macam2 ucapan dia bagi . dia kata dia akan rindu muka aku dengan member aku . muka makcik tadi pun dah lain macam . hmm . semua nya kes bila aku cakap harini la last day aku datang kedai dia sebab harini gak dah last day aku stay dekat Taman Koperasi Polis ni :')

lepas ni , esok ! aku dah nak pindah . kata orang , nak cari angin baru . semua nya adalah sebab aku nak tunaikan tanggungjawab aku sebagai isteri yang nak kena ikut suami . mana suami aku stay , situ jugaklah aku duk berkepit . hatta bulan , bintang sekalipun , akan aku tempuh semata suami tersayang :'D ihikk . 
nampak dak aku mengatal ? wehehehe . mau aku kena lekuk kepala dengan parents aku kalau tahu macam gini tapi apa salah ? aku pun dah nak habis belaja dah kann . boleh je nak try cari calon hidup . hmm . agak2 ada sudi tak ? lalalala :)

sebenarnya tu intro entri je , yang aku nak cakap yang sebenarnya aku dah nak habis belajar . lagi berapa bulan dah nak start praktikal . doa kan semoga aku berjaya sampai anak cucu habis praktikal dengan jaya nya . dalam excited nak jadi cikgu , tapi the real nya aku takut nak tempoh zaman kerja . yela . aku naif . tak pernah pun aku kerja . sadis kan kisah aku ? harap2 nya kerja pertama yang aku lakukan ni akan diberkatiNya dan dapat membuatkan aku menjadi lebih matured gitewww :D

cakap nak pindah memang lah excited tapi masalah nya barang2 aku tak kemas 100% lagi T.T

ingat nak sambung kemas , tapi sebab badan aku lenguh2 di sebab kan briefing yang berjam2 tadi buat aku tak senang duduk . di sebab kan benda alah tu penting , tak boleh nak miss walau terasa seksa . bangun pagi2 sebab nak pegi kolej . dengan perut kosong sambil mata aku berat semacam sebab mengantuk 

maklumla . hari last duduk rumah nie , banyak yang nak kena imbau balik kenangan , sebab tu susah aku nak tidur walau hakikat yang sebenarnya , aku melayan movie je malam tadi . cerita Titanic lak tuu . muehehe . apa ? yup ! aku tahu cerita tu dah basi tapi bila tengok balik , ada jugak rasa "keperempuanan" tu keluar . sebak jugaklah bilamana part sedih . dan hasilnya . last2 aku tak dapat tidur sampai Subuh

dan ya . mata aku mintak di rehat je . sampai aku update lain entri di hari lain ye . bye !

1 comment:

  1. ahahha...ayat mukadimah dia ahahha...dah start praktkl dah ea nnti ..good luck le yer hoho.

    ReplyDelete

hak milik kekal syafiqah zuhari