= ikaazuhari.blogspot.com: sebab sebab blog tak update Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

sebab sebab blog tak update

assalamualaikum

dah lama tak update blog , laptop kena pegi servis time balik raya hari tu . then tak amek peduli pasal laptop punnn . bila dah dapat laptop pulak , even on pun tak use broadband sebab bajet broadband dah tamat limit . tapi semalam terasa nak cucuk broadband dekat lappy and then muwallahh ! brodband boleh connect 

suka rasa hati ni . girang gemirang gituwww :'D

terus online , tengok blog yang dah berkulat sambil jenguk2 blog list . banyak rupa nya cerita yang aku ketinggalan . jauh di belakang sanaa . sadiss T.T
lepas ni dah janji takmo tinggal blog dah . kunun nya lah kann . ihikk
padahal banyak faktor yang buat aku tak layan blog dah . sebab ?

- dah nak habis belajar . banyak benda aku nak kejar . aku promise , lepas aku habis belaja , aku layan blog balik ehh . janji ni haa :')

- sibuk kemas barang2 sebab nak pindah . owhyeahh ! dah nak pindah dekat tempat baru . err Rawang je pun . sebab dapat praktikal dekat sana . harap nya dapat kawan baru kat sanaaa . lalalalala :D

- last pulak , sebab utama , aku makin kering idea T.T ohmaigodd . sebenarnya ni lah punca terbesar . aku dah takde idea !HAHAHAHA

macam mana la nak kekal jadi penulis blog ni . hmm . failed terus la nih

dan yup . otak aku dah kering idea . terpaksa berhenti sini dulu . lain hari aku update lagi ye . terima kasih la yang tegur blog aku berkulat tu . aku tak kisah sebab dah memang betul punn . InsyaAllah kalau ada mood nak update , ada la entri aku nanti . muehehe 

bye !

No comments:

Post a Comment

hak milik kekal syafiqah zuhari