= ikaazuhari.blogspot.com: kita sama jee Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

kita sama jee

assalamualaikum :)
bila naik sem 3 . umur makin bertambah . yaa . must get ready for the title "20" dalam masa beberapa bulan lagii . haha . yaa . memang lah sekarang i'm 19 but well masa kejap je kan . sekarang nh , nak buat apa2 make sure buat cepat . kalau ada sifat suka bertangguh memang x lah . belajar pun kejap je rasa . hari2 cuma fikir kalau saya xctelly baru je start belajar *kes x sedar diri --' nak2 lagi bila ada intake baru masuk dalam rumah . paling oshem bila ada yg panggil "kak ika" heww ! bangga gak . ya ! ya ! dah mcm tua dahh . haha -..-'
paling x boleh lupa bila ada yg salam cium tangan , err . yaa sangat bagus tapi err segan lah sbb kadang2 ada yg body dorang lebih tinggi dari insan yg dorang panggil kak ika nh . hehe . u know , bila anda agak pendek sedikit then ada yg datang salam cium tangan anda then panggil anda "kak" , its look liked errr heww . tua dah aku ? or mak aii , segan nya . well tgk2 intake baru ingatkan diri sendiri masa mula2 nak start belajar dulu . bila jumpa kawan baru buat first time mmg tatau nak buatpe . yaa , nak cari kawan susah sangat kan . tapi try gak slow talk ngan member2 baru then dapatlah . nak cari kawan mmg senang tapi yg betul2 kawan mmg susah . yg penting jangan memilih kawan . well u know ? we all are same lah . even u are rich or poor . we still same :)
dont be arrogant person . yaa . maybe u are rich than your friends but doesnt meant you are perfect :)
bila dah belajar . sampai skang still ingat cakap sorang miss , kita sama je . ada kelebihan , ada kekurangan . yaa . maybe anda ada yg lebih kaya dari saya tapi who knows if anda x pandai nak baca al-quran kan ? x perfect gak kann then maybe anda miskin tapi sapa tahu anda lah yg terhebat , anda lah yg superb dari orang sekeliling anda :)
kaya , miskin anda , sume sama di sisi Allah s.w.t . yaa . kata2 miss banyak sedarkan saya . yaa . start from now , saya x kan jadi sorang yg jealous dekat sape2 . yaa . saya hanya nampak kelebihan dy , kekurangan dy x pun saya tau sedangkan saya tau dy pun x perfect jugak . mcm saya
masyallah . tuhan adil kann ? :')
oh yaa kawan . saya x memilih kawan . sape anda , dari mana anda . kita kawan yaa . boleh ? :')
jangan jadikan alasan sbb awak foriegner , awak x dapat kawan ngan saya . kejam sangat lah awak :'/

No comments:

Post a Comment

hak milik kekal syafiqah zuhari