= ikaazuhari.blogspot.com: if I have a magic , I will . . . . Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

if I have a magic , I will . . . .

assalamualaikum
malam nie , tak tidur semalaman sebab buat keje yang bukan2 dan keje nie sangat jarang dibuat iaitu , borak with my member , watch the movies and the most that I can't forget when we talked heart to heart for each others . then otak jadi kureng sikit . err nak buat request mengarut boleh ker tidak ?
if I have a magic la kann , I will jerit and say 


I want him ! I love him ! I miss him !
and actually I just say and wish all if I have a magic . 
yaa . if I have a magic
Ya Allah , please . give me the strength to forget all . 
and for all that , I know that I just mengarut je pun




how stupid I am -.-

No comments:

Post a Comment

hak milik kekal syafiqah zuhari