= ikaazuhari.blogspot.com: ape nak jadi ? apa nak jadi ? Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

ape nak jadi ? apa nak jadi ?

assalamualaikum

hari ini hari Rabu . hari nie rasa nak tulis macam diari boleh takk ? ihikk :P

truly cakap 2,3 hari nie otak aku bercelaru . tak tahu apa yang tengah aku fikir sampaikan dah berkali2 hampir accident time jalan nak pegi kolej . kalau macam nie ler gaya nya siapa tahu kalau last2 ajal aku atas jalan je kan ? tak ! bukan mintak tapi kalau dah tu kehendakNya kann :)

tapi hati positif cakap sebab aku tak pernah ambil kelas pagi . awal pulak tuu . sebab tu macam tak biasa lagi konon nya lah . start kelas pukul 8 . nak lintas jalan pegi kolej for sure lah kereta banyakkk sangat . yelah . time orang  nak pergi kerja . kadang2 ada jugak dalam 10 minit semata2 tunggu jalan clearsikit 

ada traffic light pun lampu merah kejap sangat , baru nak lintas , dah punn lampu hijau . manee la tak stress . sebab tu main lintas jee kekadang . see , kalau jadi pape baru padan . err

dah sama macam nak balik jugak . benda sama je jadi . tapi takpe . jihad nak pegi belaja gituu . muehehe

but for sure before nak lintas tu , make sure jalan kiri kanan dah clear jugak . yang part lagi tak best , bila dah clear je jalan , start aje lintas , tup2 dah tengok ada je kenderaan sebelah aku . HAHA . dari mana datang punn tak tahu lerr . misteri yedak ? HAHA :P

apa2 pun , 2,3 hari nie aku rasa sangat tak ok . sebab apa aku sendiri pun tak tahu . dah macam misteri pulakk . haha . yang aku paling perasan dan dah tak boleh ubah bila harini aku jalan terlampau laju sampai kena tegur dengan sorang abang kacak bergaya . pheww . cakap jela nak usha aku . pepandai tegur cara aku berjalan pulak kann . eh ? ok finee . perahsan . HAHA 

btw agak2 kalau aku drive sama macam aku jalan , dah pasti berderet surat saman kann ? :P

2 comments:

  1. prnh jgk merasa gi kelas jln kaki kna lintas jln kiri kanan 3 lane tu...
    terasa mcm anak itik berlari2 bertempiaran.. hahaha

    ReplyDelete
  2. HAHAHA . tau takpee . ape2 nak jadi pun tawakal la saja kann . muehehe

    ReplyDelete

hak milik kekal syafiqah zuhari