= ikaazuhari.blogspot.com: saya sedang mengidam . mihmihmih Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

saya sedang mengidam . mihmihmih

assalamualaikum

aku tengah lapar , tapi takde selera nak makan .

selalu kena marah dengan kawan2 sebab selalu tak makan tapi diorang tak faham aku . erk . takpe lah . orang kata berat bahu memandang lagi berat mata memikul . eh ? ok . terbalik . berat mata memandang berat lagi bahu memikul yer . aku memang tak betul sebab selalu pening . kata kawan sebab tak makan , angin dari perut tu naik pegi ke kepala , sebab tu la pening saja . dia cakap lagi

"isi perut dengan makanan , nanti dah penuh , angin pun hilang , kepala pun tak sakit"

BHAHAHA . aku cuma gelak . nie baru pertama kali aku dengar kenyataan macam tu . dan macam biasa , aku memang gelak pun sampai kena bebel dengan dia . ihikk :P

maaf lah kawan , aku ah macam tu , ada ketika tak betul pun perangai nak2 lagi bila pening . gelak tu satu kewajipan . tak gelak sehari tak sah . nanti tak jadi awet muda . eh ?

sekarang aku pun asyik sibuk . memang takde masa nak online mana2 . sebab esok weekend , maka hari nie aku gigih update blog sebab aku tengok blog aku dah macam bersawang . muehehe

aku memang sibuk . lagak nya macam orang nak masuk mengundi untuk PRU13 nanti aje . HAHA . tapi yang sedih nya aku masih tak cukup umur nak mengundi , maka , aku diamkan la saja sebab aku rasa saya masih terlalu kecil untuk cakap pasal "mengundi" . eh kecil ? ok . takde la kecil tapi umur tak cukup :P

sekarang aku pening . mungkin sebab perut kosong kot . tapi orang lain tak tahu yang aku sedang mengidam nak makan char kue tiaw yang superb nie




see ! dah tertelan air liur . ihikss . nak buat macam mana , kedai pakcik nie dah takde dah . tak dapat lagi aku cari kedai penganti pakcik nie . hmm -.-'

saya mengidam nie . nak buat macam mana yerp ? ehh ! mengidam tak semesti untuk orang pregnant yerp . cumaa , teringin saja nak makan . muahaha

siapa2 yang tahu katmana char kue tiaw area Gombak nie , sila lah belanja bagitahu aku yee . HAHAHA

2 comments:

  1. cba cari kat area sunway batu caves..
    mmbe ckp ade jual kt ctu..
    but im not sure belah mna.. kna cri la.. hihihi

    ReplyDelete
  2. ye ke akak ? ihikk . baik2 . nanti saya pegi cari yerr
    say thanks kat member akak tu . hehe

    ReplyDelete

hak milik kekal syafiqah zuhari