= ikaazuhari.blogspot.com: awesome lah Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

awesome lah

assalamualaikum :)
wahh ! it's awesome lahhh :D
i got my new kaca mata :p
well , i think nice lahh ^.^
tonight is my best moment with my family
wuuuu ~ pegi makan2 then borak2 sampai mamat yg kerek depan meja kami asyik tgk
pirahhhh ~ cakap je laa jeles ngn kami sume . lalala :D
well . td pegi kedai yg mana sume budak pompuan suka usha2 the things like tedy bear , the others things thats majoriti pink kaler
*buat2 muka mengeluh.i dont like pink kaler xctelly.well,its look me like "girly" -..-
alaaa . senang cakap kat parkway lahh -.-
my brother yg ajak pegi sana . he asked me to choose the cutes teddy bear for his makwe ^.^
me ? pthfffff . gosh ! mana reti lahh nak pilih2 tang tuh ! well , i dont like teddy bear lahhh . yucks ! look like i'm a pampered -..-
well , just for my lovely brother , so i buat muka mcm xcited je nak pilih bear tuh buat makwe dy 
krohhhhh T_T
lepas satu2 pilih sampai laaa keliling satu parkway tuh 
*kesian tgk akak seller td sbb ikutttttttt je kitorang trus dari belakang . muahaha . sure dy penat sambil pikir yg kami nh cerewet . hoho . lantak laaa
customer always right okeyyy :D
da agak banyak teddy bear tuh i jatuhkan ke lantai
*pliss oke ! bukan sengaja i nak buat cam gitu tapi cara dy arranged that things like errrrr serabut laa -.-
lastly , kami jupe well the cutes one 
errrr . i think laa ^.^
da amek benda tuh nak g bayar , my bro pull my dresses and asked me for choose the prize box so he can put the things into the box 
well . dalam hati da cakap
*gilerrr bapakkk my bro nh , romantik gak ko ngn makwe ko yer
waaaaa ~ seriess kakak mu nh jeles
*buat2 muka mintak kesian ^.^
but , da pilih sume tuh then nak g bayar , boleh pulak dy cuit bahu then mintak pilih reben lak nak letakkan kat box tu
well , plisss laa . mmg awesome lah my adik nh . haha :D
da pilih then buat2 muka geram nak layan , i asked him if he has another things that he want to buy for put at the box . tapi alhamdulillahhhh
he geleng2 kepala 
fuhhh ~ selamat :)
after that , kami bayar and go out from that shop
the end 
sekian
fullstop 
hehe :)

No comments:

Post a Comment

hak milik kekal syafiqah zuhari