= ikaazuhari.blogspot.com: saya bosan oke Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

saya bosan oke

assalamualaikum again :)
oke , xctelly saya bosan sbb ada sorang2 je dlm bilik nh -.-
da mcm VIP je rasa , saya sorang2 dlm bilik nh
lagi awesome sbb ada bilik air :) 
well , x perlu nak shere ngn org lain pun ^.^
nak menyanyi , melalak , berdrama king dalam bilik air *oke , da kantoi xtvt yg saya salu buat . errr malu betuul -.-' berjam2 pn x sape nak halang ! except nset saya berbunyi ketika saya dalam bilik air . well did u know , saya rasa mcm nak baling je nset tu lagi2 bila dapat call dari orang2 yg x bape penting dalam idup saya -.-'
dah mcm ishhkkk ! dy nh lagi call ? serabut betul ! 
lagi menguatkan sebab saya nak baling nset tuh bila tangan baru nak touch je nset tuh tapi org tuh da letak ! -.-
well errrr , geram sangat oke !
hoho . procedddddd :)
well , lagi tambah2 awesome sbb ada 4 katil !
yehaaaa ! saya boleh pilih mana2 katil yg saya nak tido ^.^
atas ? bawah ? kiri ? kanan ? 
sume boleh :)
anda bolehhhh ? hehe . choopp2 ! jgn jeles yar :p
oke2 lagiiiiiiiiiiii
ahaaaa ! saya ada 2 buah meja study 
kiri ? kanan ? sume boleh pakai
except bila sorang member sebilik saya balik , da sah2 kitorang nak kena shere 
tapi saya oke , sharing is caring ryte ? :D
emm maybe thats all lah ^.^
well , tetibe cite sume nh bukan apa . i'm super duper boring oke ! so , i just wanna to write all that i feel now 
sokey sbb saya x ganggu org pn kannn ? :)

No comments:

Post a Comment

hak milik kekal syafiqah zuhari