= ikaazuhari.blogspot.com: lagi2 bunyi mercun Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

lagi2 bunyi mercun

assalamualaikum :)
ye . ari yg agak teruk ! -.-'
kami sume tido lewat semalam disebabkan bising akibat bunyi mercun * ayat skema -..-
so , clas tadi mmg mengantukkk sangat ! apa boleh buat , nak ponteng clas mmg x lah :p
tgk2 skang pun bunyi lagi mercun . wah ! da mcm nak continue yg semalam laa pulak -.-
dengar jelaa . kan da mcm halwa telinga tu -.-'
oh ! even penat tapi saya ngan kekawan ada plan nak kuar . yeah ! esok kan cutiiii :D
yup . cuti ari wilayah :)
dapat ler gak oliday even sehari . da bangga woooo ^.^
oke , pasal study lak , nanti kitorang nak kena masak makanan yg sesuai utk bebudak makan , dah masak , kitorang kena lak present masakan tuh kat class . wah ! dah mcm awesome jer rasa :p
pape pun , menu apa yg nak kitorang masak tuh still dlm planning lagi . psss ! ikut kata hati saya , just want make sandwich only *ye mmg saya pemalas kurang rajin ^.^
tapi , my friend say that menu tuh x sesuai sangat sbb jarang2 jer budak2 nak makan nak2 lagi bila ada sayur yg BANYAK *fine ! x cakap budak , saya yg umo 19 nh pun masih liat nak mkn sayur ! upsss ! kantoi -.-'
well , pape pun nak kena buat nanti , wish lah agar group kami yg awesome ! :)
well , sampai di sini sbb agak bz . ada cite , saya story lagi oke :)
sayang kamu sume yg awesome :D
sekian
fullstop
byebye

No comments:

Post a Comment

hak milik kekal syafiqah zuhari