= ikaazuhari.blogspot.com: blah la awak Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

blah la awak

assalamualaikum
second day oliday . alhamdulillah not bad malah tambah2 oke :)
satu keputusan yg melibatkan jiwa , raga dan perasaan da dibuat
sayaXSUKAawak 
fine ? paham x ?dengar x ?
sayaXKANadanganawakmacamawaknak
plis ! listen me :)
*saya da tau secret awak
awak err PLAYBOY
blah sana ! saya x respect ! -..-
nampak mcm stupid jer ngn awak 
grrrr . pegilah awak ngn idup awak
yar2
saya tade pape ngn awak 
hutang kasih sayang ?
TAKADA :)
hutang harta ? duit ?
lagiiiiiiiiiii lar tak da :)
so , x perlu risau . langsung saya x penah susahkan dan tade sbb saya perlu jadi tiang yg perlu tunggu awak ari2
SANGATSANGATSTUPID :)
x kan nak jadi mcm tu
hey ! tade standard kot
blahhh la awak
gedebushhhhh ! 

No comments:

Post a Comment

hak milik kekal syafiqah zuhari