= ikaazuhari.blogspot.com: bila aku taop tanpa lihat keyboard....... Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

bila aku taop tanpa lihat keyboard.......

assalamualaikum dan selamat malam

untuk entri kali ni aku cuna untuk tak yengok dekat keyborf lappy aku . entah apa yang aku akan taip pun aku tak tahu . HAHAHA .
by the way . YES ! aku rasa tak ok sebab makin banayak assingmenr aku yang nak kena submit sebelum bulan depan yang hanya tinggal beberapa hari je lahi . kadang2 tertekan . sebab tu untuk masa yang ada ni aku nak pulun habis2 discuss apa yang patut dengan members group so that boleh hasil yang awesome :')
YES . I HOPE ! I WISH ! I WISH ! ihikk :P
sekarang tengah layan lagu jiwang tangkap leleh sambil siapkan assignment Arabic :')
Arabic memang agak susah buat aku yang takde langsung basic . all from zero . semua nak kena aku pulun dan mintaj kawan2 aku yang awesome suruh dia explain apa yang patut walau banyak2 kali a big TERIMA KASIHH diucapkan . aku sayang lebig laaa . moga Allah membalas budi kalian semua :'D
sekarang aku nak rehat , besok aku nak guna banyak tenaga utuk perah idea . wehehe . sampai jumpa di lain entri ! take care ^^,


# dok sabar nak balik Kelate , make ABC superb dekat Pasir Mas . ihikkk :P
ngidam dohhh . HAHAHA :D

No comments:

Post a Comment

hak milik kekal syafiqah zuhari