= ikaazuhari.blogspot.com: syafiqah zuhari come back :D Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

syafiqah zuhari come back :D

assalamualaikum

rupa nya masih wujud lagi blog aku di ruang maya ni . wehehehe . memang dah lama tak update . a few months maybe :'D

dann yaa , apa khabar kesayangan hamba sekalian ? 

aku ok 

aku bahagia . berat aku pun dah makin naik . kat lengan dah nak ada muscle , badan aku dah tough , macam hati aku jugak , tough untuk yang sorang tu . wehehe :P

dan oh ya , actually aku rasa sangat janggal duk menaip nak2 lagi belum tentu ada orang dok baca entri aku ni , maklumlah . aku dah macam tak wujud , blog aku pun sama , dah macam apa dah . nasib segala benda alah dalam blog ni takde yang berubah , kalau tak mahu aku beperangai pelik like I was noob dalam dunia blog -_-

dan takde apa yang nak aku update selain nak cakap sangat busy sebab 
sekarang dah last sem dekat IIC :')

banyak dah jadi sepanjang diam dari dunia blogger . tapi nak cerita one by one dah macam basi la pulak dan belum tentu orang akan baca kannnnnn tapi aku tak kisah sebab tahu silap aku diam lama sangat . tadi on blog , tengok followers pun bertambah jugak walau tak dapat nak dibanggakan pun 

by the way . thanks buat semua yang duk follow aku walau aku diam agak lama dari update blog . sayang banyak2 haa . ihikk :P

walau sekarang lagak aku macam tengah goyang kaki sebab kekenyangan sebab makan nasi lemak ayam super duper best tadi , tapi actually dalam otak aku banyak fikir . fikir tugasan kahwin assignment yang bertimbun tu . dateline dah makin hampir tapi masih tak serius dalam menyiapkan nyaaa -..-''

dan maka itu mood aku untuk update blog dah hilanggggg terbang jauhhh . HAHAHA . kadang2 kawan2 ada perli tanya bila nak update , dan jujurnya kadang2 aku lupa aku ada blog :')

by the way , terima kasih super duper lah buat kawan2 yang ingatkan aku pasal blog ni :) kalau tak diperli kaw2 , takde mau aku bukak blog nih lagi . kalau bukak pun sekadar stalker blog list jelah . rindu nak tahu cerita kawan2 blogger 

walau aku selalu skodeng blog , peratus aku nak tinggal jejak sangatlah jarang sebab kadang2 banyak benda nak kena buat untuk komen satu entri , belum tentu nak kena masukkan kod2 tertentu sebab kadang2 aku dianggap sebagai robot oleh sesetengah sistem -..- tapi kalau difikirkan balik , apa kejadahnya robot nak pegi komen blog2 korang ? :')

sadis betol . HAHAHA . dunia memang dah maju tapi belum aku dengar robot boleh komen blog . membaca belum tentu dapat kannn . so sebab tu aku agak "terasa" bila aku dianggap sebagai robot sebab aku tahu aku boleh membaca , dan yaa . bakal nak ajar anak2 aku didik aku membaca tak lama lagi ^^,

apa2 pun , maka aku , NUR QURRATU AIINI SYAFIQAH pemilik kad pengenalan 931007-03-5***mengaku bahwa aku seorang blogger yang tak berapa nak blogger sebab jarang2 update status nak cakap yang aku tak sombong walau aku JARANG atau TAK PERNAH tinggal jejak kat blog korang 

aku ok . aku tak sombong . percayalahh . ohhh :)


* aku sendiri tak tahu motif aku letak gambar ni , cuma rasa comel di mata aku . wehehe . TERIMA KASIH buat photographer yang ambil gambar nih . kurlasss gitewww :P

No comments:

Post a Comment

hak milik kekal syafiqah zuhari