= ikaazuhari.blogspot.com: performance lagi ? tak sabarrrr ! Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

performance lagi ? tak sabarrrr !

assalamualaikum

harini hari minggu . tapi taktahu apa aktiviti berfaedah yang aku buat . sadis kan :')

rasa nya aku banyak buang masa kalau hujung minggu nak2 lagi kalau takde assignment yang mengejar . biasalah . selagi dateline lambat , takde nya nak buat keje tu kan . HAHAHA

dan ok . minggu nie memang dapat rehat puas2 sebab minggu depan busy sikit . ada undangan buat performance . wuyohhh . jangan memain . kalah retis gituuu :P

by the way , takde apa sangat sebab sebenarnya hujung minggu depan aku ada majlis hari jadi anak buah kawan aku . dijemput pulak suruh aku buat performance untuk puppet show . Alhamdulillah sebab pernah buat , so that takde la janggal . yelah . selagi boleh buat , kena tolong apa patut kan . besides , aku pun kena jadi pembantu untuk permainan kanak2 yang akan dibuat jugak . well , semua berkaitan kanak2 :')

haruslah kan , kena tahu semua benda termasuk majlis melibatkan kanak2 ni haa :D takde la janggal aku nak buat majlis untuk anak2 aku nanti . boleh laa jimat koss . pasti incik husband sayang lebih ! ihikk :P

tak sabar nak tolong apa patut selain dapat hilangkan bosan nanti ! ^^,


rasanya sebelum ni ada aku update pasal puppet show yang aku pernah join . tu la gambar puppet show aku . semua made in by hand . originally okay :)

aku kena jadi ular , which use the green one . aku pun tak faham . aku SANGAT geli apa2 yang kaitan dengan ular tapi boleh pulak aku pilih nak jadi ular . mungkin sebab aku yang buat tu semua , so nampak macam comel pulakk . wehehe 

Alhamdulillah sebab menang second place untuk puppet show tu . bangga la jugakk . berbaloi sebab sampai harini ada orang suruh buat balik ! HAHAHA . tak ker nampak aku macam di ingati dan femes gituu ? err ehh ? 

No comments:

Post a Comment

hak milik kekal syafiqah zuhari