= ikaazuhari.blogspot.com: photographer yang selalu edit gambar2 aku Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

photographer yang selalu edit gambar2 aku

assalamualaikum

adat dalam tugas berkumpulan , pasti ada salah paham . kadang2 kita cakap lain , rasa lain tapi orang tak faham . boleh cakap macam2 . tapi takpelah . hati boleh sabar . kan Allah sayang orang sabar :')

aku cuba faham sikap dia sebab tu aku boleh sabar walau apa2 dia cakap tapi bilamana datang stress aku , dah macam harus aku repot dekat
incik photographer aku . walau kadang2 hobi dia suka bebel tapi dialah penasihat yang setia lepas puan mama dan tuan papa .  apa2 pun banyak jugak tanya dia . yelah . dia kan dah matang . tak macam aku , suka gelak kuat macam guruh sampai kadang2 dia komen perangai aku :')

rasa nak tacing kadang2 tu adalah jugak tapi incik photographer dah paham . boleh buat cool dan amek hati balik . kadang2 aku cuba keraskan hati tak layan lawak dia tapi sekali dia buat lawak spontan . tersengih la jugak :'D

kadang2 otak tak betul aku nak je suruh dia masuk Super Spontan . alaa . cite dekat Astro tuh tapi kalau difikirkan balik , buatnya dia masuk benda alah tu , then ada yang minat dengan dia . aku nanti macam mana ? waaaaa . tak sanggup aku nak imagine -.-''

memanglahh . incik photographer ada kuota spesial . 4 pulak tuu . tapi takmo aku bagi kebenaran dia guna lebihan kuota dia tu :')

tak dapat nak imagine kalau dia takde . yelah . dah nama pun dia incik photographer aku , nanti dia takde , dah takde siapa nak edit gambar2 dekat fesbuk aku , dah takde siapa yang nak ambil gambar aku dengan gaya kurlassss gitu . dan yang penting nanti dah takde siap yang nak "LIKE" gambar dekat fesbuk aku . yelah . sebab selama ni orang duk "LIKE" pun hasil daripada kerja dia ja ha :'D

selama ni orang duk puji hasil kerja dia cantik , lawa bagai sampai ramai tanya photographer tu keje tetap dia ke sebab hasil dia buat awesome gituu ! wehehe 
tapi aku taknak cakap dekat dia sangat . nanti dia pun eksyen lebih depan aku , yelah . bila datang rasa eksyen dia . dia punya gelak kadang2 mengalahkan aku :')

lepas penat gelak gaya eksyen dia , baru dia kembali normal nak cakap dengan aku . tapi apa2 pun perangai dia , dia tetap incik photographer aku . orang yang boleh perangai gila2 dengan aku . paham gaya aku . dan paham hampir semua pasal aku . sebab tu aku errrrr sayang LEBIHHHH dekat DIA :'D

by the way , ni antara hasil2 incik photographer punya kerja , semua ni aku pernah guna untuk timeline fesbuk aku . tiap kali dia nak snap pic , mesti dia bebel banyak2 sebab nak suruh aku ikut cara dia . yelahh . orang PRO kannnnnn . HAHAHAHA . tapi takpe , aku layankan je sebab aku tahu semua pun untuk ke "comelan" fesbuk aku jugakk :P










apa2 pun bagi aku , hasil ok . boleh aku nak banggakan jugak haa :D
ok . sampai di sini aku menaip . selamat malam ! ^^,

No comments:

Post a Comment

hak milik kekal syafiqah zuhari