= ikaazuhari.blogspot.com: aku dan idea gila gila Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

aku dan idea gila gila

assalamualaikum

petang nan indah , menunggu masuknya waktu magrib . ketika kejadian , tuan papa membelah dada buah betik yang dah rosak untuk diberi makan pada burung-burung comel peliharaan beliau .

dan

dada buah betik dibelah dua . satu diagihkan ke dalam sangkar burung dan satu lagi masih di atas pagar yang tingginya setinggi bahu kecik kenot aku ni

maka tetiba aku hampiri betik tersebut , tunduk sedikit . dan.......

aku : helo ! helo ! pembesar suara . kakak di sini 
*saat ketika itu aku berpaling belakang

puan mama : KAHKAHKAHKAH

aku : aduh . mama nampak ? malu nya kakak . betik tu sesuai dijadikan pembesar suara
*lalu berlari anak ala ala masuk ke dalam rumah 

aku dan idea gila gila berpisah tiada
the end

No comments:

Post a Comment

hak milik kekal syafiqah zuhari