= ikaazuhari.blogspot.com: salam maal hijrah Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

salam maal hijrah

Assalamualaikum

Manusia memang ada prinsip dan gaya hidup tapi ada juga segelintir tu tersasar dari apa yang dirancangkan

Macam aku

Dah gian nak menukar gaya tulis blog . tapi tak apa . fikiran positif cakap semuanya sebab seiring dengan umur aku yang dah meningkat naik .

OK 

aku dah masuk 20 an an an totaimon daisuki . Doraemonnn
*maaf aku melalut

Manusia perlukan perubahan ke arah lebih baik . ayuhh . macam aku

Kan dah masuk maal hijrah . dah tahun baru pun . kira azam la tu . tak akan la nak dikira tahun baru 2015 juga ?

OK

Dah sudah kalau kau nak ikut juga . asal kan azam kau tercapai yerp *jelling
Aku pun punya azam juga , upgrade iman , upgrade kerja dan upgrade segala galanya

KECUALI

Badan . HAHAHAHA

Aku taknak upgrade badan jadi bambam . maaf . bukan aku nak hina siapa siapa yang bambam . tapi bagi aku

KESIHATAN TU NIKMAT TERBESAR ok

Kena jaga . selagi tak sakit dan bahagia ni kena jaga semua nya . kelak kena sakit apa apa dikau akan menyesal . dah tiada guna .

Cadangnya aku , aku nak jaga kesihatan aku . supaya aku sihat dan pantas dan seterusnya aku berkemampuan untuk jaga orang orang tersayang aku .

Jesteru

SAYUR SAYURAN HIJAU jangan dilupa !

No comments:

Post a Comment

hak milik kekal syafiqah zuhari