= ikaazuhari.blogspot.com: HACKS :'( Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

HACKS :'(

assalamualaikum

ehem dear awak 

macam saya cakap , next week saya final . alhamdulillah saya dah study , tapi nak kasi lebih ingat , kena lebih study kannn . harini , malam nie rasa macam malas pulak -_-
sekarang saya tengah blogwalking sambil makan sugus >.< 
awakk ! makan cokelat nie tak kenyang2 pun kann . grrr . dah dua flavour saya makan . satu perisa laici (nie kawan yang suggest suruh try dan rasa nyaa wuhuuu BEST ! hahaha :P)
lagi satu makan perisa blackcurrant . yang nie best . bila masuk dalam mulut , terus kunyah tanpa rasa feel nak kemam . huu . yang penting , saya rasa gigi saya dah nak rongok sebab harini makan banyak sangat sweets . ehem , patut la saya agak hyper je harini . harini banyak saya gelak . gelak dan gelak sampai jadi perhatian . ye ! saya nampak dia tengok saya dari jauh . dan saya errrr errr hmmm SUKAAA ! hehe :P
dan harini . saya banyak dengar lagu nie haa "HACKS"

hanya aku cinta kau seorang 

tak tahu kenapa tapi saya tangkap layan dengar lagu nie . hmm . dengan tetibe -_-
dan yaa , dengar dan dengar .sampai saya terdiam . maybe . saya ingat awak kan :(
awak tahu ? benda nie macam bodoh . awak ke kiri , saya ke kanan , haluan dah tak sama
tapi dengan tetibe saya boleh ingat benda lama . perasaan nie menganggu tau takkk ! saya dah cukup2 bahagia dengan cara saya . kenapa persaan macam gini menganggu haa ? ok ! dah macam annoying sebab benda macam nie pun saya buat entri kann . apa nie ? apa yang dah saya tulis ? dah tak cool dah tetibe jiwang macam gini . tapi kata kawan saya

"kita manusia , ada hak nak luahkan apa2 pun"

dan see , nie yang saya nak luahkan . hmm 

6 comments:

  1. sis pun suka lagu hacks..unik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannn . best , lirik dia yang buat macam nak tangkap leleh jee . huhu

      Delete
  2. aduh duh duh hehehe.. mengapa tangan kau lepaskan ,setelah hati ku kau tawan awwww...

    ReplyDelete
  3. adoi., HACK tu kmpulan aper eik., aku nih bru kluar dr gua., :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha . hacks tu cerita laa
      "hanya aku cinta kau seorang"
      lagu dia tak perasan la sape nyanyi . tengok u tube laa :)

      Delete

hak milik kekal syafiqah zuhari