= ikaazuhari.blogspot.com: takde idea nak letak tajuk Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

takde idea nak letak tajuk

assalamualaikum

ke hadapan semua lecturer yang mengajar untuk sem nie , saya , sebagai student yang belajar ala kadar nak mintak ampun dan maaf sebab tak pernah nak bersungguh except time ada quiz atau bila miss atau sir nak satu presentation yang bombastic , baru la saya akan bersungguh . teruk kan student macam saya nie ? sebenarnya , tujuan saya "menulis" surat ini sebab saya rasa kecewa dengan diri sendiri . hari tu kan ada present , kena buat mock teaching , tapi saya tahu saya buat main2 , ntah , maybe sebab sir dan miss baik sangat pun tapi takde la sampai saya nak pijak kepala cuma nak buat yang terbaik macam the others class memang takleh . saya mintak maaf . saya tahu , dah macam "pilih kasih" jugak . saya sibuk tumpukan perhatian dan nak buat yang terbaik untuk presentation subjek lain , class lain sebab yang lain2 semua lecturer tegas , dah class sir dengan miss ok , saya buat endah tak endah . saya mintak maaf . memang , group saya dah janji nak buat yang terbaik tapi lain yang dirancang , lain pulak yang jadi . semua kacau bilau . haritu , saya malu nak pandang muka sir sebab saya tahu saya dah kecewakan sir , memang , tipu la saya cakap kalau saya tak tahu semua yang dibuat akan mempengaruhi carry mark saya , tapi saya tetap buat ala-ala kadar je . hmm -.-
memang , betul cakap sir tadi , apa2 tugasan kumpulan , ahli kumpulan sangat la penting tapi sebenarnya , kami semua takde masa nak discuss , pernah sampai gaduh2 , sir pun tahu dan sir pun dah nasihat , adat la , sekarang belajar , dah macam nie , kalau tak tahan , macam mana nak kerja esok2 kan ? bila fikir balik , memang betul . setiap sem akan jumpa yang baik dan tak baik , semua tu adat hidup kan . hmm . hari nie , saya sangat kecewa dengan diri sendiri . dah lama saya belajar , tak lama lagi dah nak habis , beberapa minggu dari sekarang dah nak masuk sem baru tapi saya tetap macam nie . tak boleh nak banggakan sangat . betul , rasa kecewa sangat dengan diri saya . tadi bincang pasal muet , mak aii , serabut sangat otak fikir , memang , apa2 kita buat pasti ada dugaan kan ? sir , miss , otak saya penat sangat 2,3 harini . rasa macam nak start semua dari bawah . andai la saya mampu kann -.-
masa tu sangat berharga kan ? saya nak jadi yang terbaik , saya tak nak bila saya graduate , saya tade apa2 , saya nak jadi seorang pelajar yang berkualiti . saya nak sangat buat yang terbaik . tak pernah saya rasa down macam nie . rasa nak tidur taknak bangun2 dah . zaman sekarang zaman yang menakutkan . kalau kita tak kuat . dah tade apa2 untuk kita kan . apa2 pun saya kena kuat kann . untuk diri sendiri . hmm

ikhlas,
pelajar yang  rasa sangat down harini

4 comments:

  1. dont be give up dear ,past is past ,next time try buat yg the besz yeah ,sume bende kite kene buat sungguh2 .aja2 fightinggggggggggg !!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. huuuu . cik ainnnn . kita rasa down sangat2 harini . waaaaa :'(

      Delete
  2. kuatkan semangat..time belajar ni la nk enjoy..nnt dh kerja rindu nk belajar blik tau :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyallahhh sis , akan buat yang terbaik . belajar bukan selalu kann . hmm :)

      Delete

hak milik kekal syafiqah zuhari