= ikaazuhari.blogspot.com: terima kasih , alhamdulillah ^.^ Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

terima kasih , alhamdulillah ^.^

assalamualaikum
kata orang , bila bersabar dan berdoa , apa2 yang kita mintak , insyallah Allah tolong kann ? 
dan yaa . alhamdulillahh .  seorang yang dilihat sombong pada pandangan mata saya , sorang yang tak penah nak balas senyuman saya 
*yaa , maybe saya tak lawa macam dia , sebab tu dia tak pandang kot -.-'
tapi tu laa , tiap2 kali jumpa , try je bagi salam . try jugak senyum . dia pandang atau tak wallahualam la . pesan puan mama , sekali orang sombong dengan kita , kalau boleh kita tak payah la nak sombong jugak kann . jangan dilayan pun cara dia tu
dan tadi kann , bila kita jumpa dia balik , dia senyum , salam kita dah berjawab , dia tanya pasal kita . kami borak kejap ! wahhh ! indah nya rasaaa ^.^
alhamdulillah ! suka nyaaa :D
bila orang yang dianggap sombong , dan tak penah cakap dengan kita dah start nak cakap rasa nya sangat lah indah ! wuhuuu ~ macam dah dapat kapel pulak rasa nyaa . HAHA :P
dan yaa . syukran . syukur alhamdulillah . esok panjang umur , dah birthday kita
tapi harini dah dapat hadiah yang indah macam nie , memang super duper like la ! hehe , thanks jugak buat kawan yang wish tadi . HAHA . even cepat sehari pun ada jugak laa yang ingat . caya laaa ! macam tu lerr kawan kannnn :)

p/s : abang kedaii ! tobat dah saya taknak order air laici susu kat kedai abang ! -..-

saya tahu laa tiap2 kali pegi kedaI tu , saya cuma pandai order air tu jee . tatau nape , maybe sedap kott . hehe . eh ! ehhh ! jangan riak naaa :P
tapi jangan laa tengok+gelak macam tadi . saya malu laa . haa , tak pasal2 tukar tempat duduk 
grrr . tak suka tauu ~ -..- ~

2 comments:

  1. kita buat baik kat orang walaupun dia buat sebaliknya kat kita..insha allah, mesti dia berubah..

    btw, selamat hari lahir :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yupp , alhamdulillah dia dah berubahh :)

      pss ! terima kasihhh ^.^

      Delete

hak milik kekal syafiqah zuhari