= ikaazuhari.blogspot.com: tak perlu rasanya ayat macam tu kannn Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

tak perlu rasanya ayat macam tu kannn

assalamualaikum
bila stress , dapat text macam nie memang buat lagi stress tau takk ! T,T

FIRST TEXT
awak nak tahu tak perbezaan awak dengan bulan ?
me ? (dalam hati) ohoii , memang banyak la beza nya . apa pulak laa dia nie T.T
tapi saja nak layan , cakap jela tatau then beliau jawab

kalau bulan terangkan bumi , kalau awak terangkan hati saya :$

dan me ? err aku mentol ker apa ? tak nice la kawan . tak rasa berbunga2 pun hati eden nie -..-

then ingatkan setakat tu jee , tapi ada lagiiii -.-'

SECOND TEXT
awak tahu tak perbezaan kereta dengan awak ?
me ? ( dalam hati lagiii . hehe ) adoii , banyak je beza . kereta kena isi petrol , saya kena isi makanan . kan ? kan ? kannn ?
tapi nak jugak layan , jawab la tatau jugak then dia jawab

kalau kereta , untuk kita bawak kemana2 , kalau awak saya bawa ke dalam hati saya :$

dan me ? OMG ! ada something wrong ker dia nih ? -..-
come on , i'm girl . yeahh ! saya perempuan :)
tapi bila dapat text jiwang bagai dari orang yang tak berapa kita kenal dah rasa macam ohhh ~ apahal laa dia niee . tak malu ker ? nak bulan , bintang , kereta bagai T.T
please ! come on bebeh , ayat macam tu kadang2 boleh buat saya geleng kepala je . bukan apa , bagus je guna that word tapi dah macam err tak perlu kot kan . tak dapat apa2 pun . pompuan sekarang tak suka pun kalau awak nak cakap bagai tu --'

2 comments:

  1. ayatyat berbunga ni kdg2 mainan jer...xikhlas pon..kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHAHA . bukan kadang2 main2 . memang selalu main2 punnn :)

      Delete

hak milik kekal syafiqah zuhari