= ikaazuhari.blogspot.com: kenapa dan kenapa Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

kenapa dan kenapa

assalamualaikum
saya memang tak peramah , banyak diam tapi harini ada banyak soalan nak tanya
 hati tak senang . Masya Allah , dugaan apa lagi yang sedang menanti ?
awak siapa ? 
kenapa awak macam dia ? 
kenapa perangai awak dengan saya pelik sangat ?
kenapa saya tak boleh cam awak ?
kenapa awak datang setelah bertahun2 awak hilang ?
kenapa ?
siapa awak ?
mintak maaf . jangan buat saya macam nie
saya tak kuat
jangan seksa memori ingatan saya 
dah la kemungkinan besar takleh balik raya haji niee . HAHA . terbaikkk ~ entah dapat ke tak raya kat sini . muahaha . angin saya tak okayy , saya banyak fikir 
saya tak dapat cam awak . jangan seksa saya macam nie

2 comments:

  1. balik beraya haji di kelata la sedap dear...hee..sure lebih meriah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHAHA . saya ada final paper . cuti kejappp sangat nak balik punn . hehe . sedih doh nie takleh balik kelate

      Delete

hak milik kekal syafiqah zuhari