= ikaazuhari.blogspot.com: asigment lagi Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

asigment lagi

assalamualaikum ^.^
apa khabar yaa ?
psss ! ari nh ari terhebat je
clas clas tadi postpone lahh and u know what ?
boleh balik awal lah :D
nak rest ? x dapat sangat lahh
esok bukan banyak kemain asigment nak kena submit
well , nampaknya nak kena korbankan lah masa rehat
errr , esok je macam awesome lah
nak kena masak -.-'
well , yar masakan sesuai utk budak2 tadika
saya ngan group da decided nak masak utk lunch dorang
well , makanan utama mcm dah ada dalam otak je tapi skang nak fikir utk dorang punya dessert je
errr , agak2 budak2 makan apa ea ? -.-
well , skang tgh jer search makanan yg sesuai utk budak2
alih2 jupe suggestion yg nh
Contoh menu sehari untuk kanak-kanak 4 – 6 tahun
Makan tengahari
· 1 cawan nasi
· 1 ketul ayam masak merah
· 2 sudu makan sayur
· 1 potong buah-buahan
                · Air masak
bila tengok2 balik , x kan nak buat menu macam tuh kot ? mcm simple sangat jee

yer , saya admit , mmg nampak mudah je kannn ? ^.^
well do u know ? bila nampak suggestion makanan utk breakfast dorang kannn , lagi saya admit yg memang lagii mudahhh . x caye tgk lah ^.^

Sarapan pagi
· 1 cawan mihun goreng
· 1 gelas minuman bersusu
Minum pagi
· 3 keping biskut
· 1 gelas minuman bersusu

 mudah kannn ? hehe ^.^
tapi chopp ! mana boleh buat sesimple camtu
bak kata lecturer , makanan yg kitorang masak akan ditry oleh sume member2 sekelas
errr kalo buat simple camtu kannn , sah2 laa x dapat high mark -.-'
lagi teruk maybe dapat telur ayam terus -..-
so , skang kena je reka2 n ubah sikit2 nak nampak interesting
errr andai laaa saya sorang yg kreatif , nak je ukir2 buah buahan then sayur mayur nak kasi comel , senang nak tarik perhatian budak kannn ?
tapi tuh sume andai laaa -.-'
well . saya rasa kannn , da memang kena jadi kreatif sangat lah , bukan setakat nak kena jadi kreatif bila saya start pegang kertas yg berlakerful tuh je , bukan gak nak jadi kreatif bila saya start pegang kaler krayon tuh jer gak . well , senang cite . nak jadi cgu tadika mmg kena kreatif abislah -.-'
sometimes perangai pun kena jadi budak balik . well , i admit that ^.^
nasib lah kann
btw , banyak je keje nak kena buat nh
agak penat lah
kasi saya rest kejap yar
ada cite kang saya story lagi :)
salam sayang buat awak yg dah pun baca
jaga diri yar
byebye
sekian

No comments:

Post a Comment

hak milik kekal syafiqah zuhari