= ikaazuhari.blogspot.com: luahan sikit Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

luahan sikit

assalamualaikum 
straight to point lah
geram la -.-'
baru balik kedai mamak
well , kat kedai tadi ramai org , yelaa mlm nh ada bola
pssstt ! macho lah baju liverpool :)
*tans buat awak yg dah kenalkan saya pada liverpool :p
ishk ! bukan pasal baju tuh nak cakap
tapi pasal layanan kat kedai tadi
pegi ngan perut lapar tau x
order lah
tapiiii
errr , dekat setengah jam tunggu -.-'
still je sabar 
minum je air yang ada sampai rasa perut dah full je -.-
tanya punya tanya
tunggu punya tunggu
lama kedian , baru sampai
alhamdulillah :D
with say bismillah
makan tanpa banyak soal
*psss ! mcm awak cakap , saya nak kena asingkan sayur one by one lah . hehe . errr , sayur td besar sangat lah . tekak susah nak telan -.-'
btw , malam yg teruk yerr
seluar slack hitam saya pakai td basah yer kena air
agak segan
nasib kaler hitam
btw , mmg macam2 je jadi tadi
errr nak bagitau sket
- saya memang suka menulis , tapi saya admit yg saya x peramah sangat , bila awak ada ngan saya , or bila awak nak bercakap ngan saya , makesure awak tau nak kontrol n ajak saya bercakap oke sbb saya admit saya akn lebih banyak diamkan diri , then kalo hal tuh terjadi , thats mean saya mmg betul2 boring atau mmg tade mood atau mmg tade idea lah
*saya lebih senang awak yg bertanya nak2 lagi if awak baru jer saya kenal
yup , saya x peramah oke ^.^
- saya ada satu tabiat buruk , bila bercakap ngan sesape dalam telefon , spontan mulut nak menyanyi , walau saya tau suara saya agak mengerunkan untuk didengar tp err tabiat buruk itu tetap x boleh diubah 
- lagi tabiat saya bila berborak , saya akan gelak -.-'
walau bukan benda funny pun tapi senang jer saya nak gelak . so , kalo dah kenal saya , maaf sbb maybe awak akan benggang bila asyik dengar saya gelak kannn ? -.-
- saya akan jadi seorang yg serba salah bila terlampau lama berborak d telefon nak2 lagi org tuh call saya
errr , i know yg saya x perlu risau sbb bukan use my topup pun tapii err perasaan tuh tetap ada -.-'
- kadang2 saya akan jadi manusia yg sangat pemalas kurang rajin 
well , imagine lah , bila tgh syok berborak pun . dengan muka x bersalah akan saya cakap
"malas a nak cakap,penat laa bercakap"
errr u know what ?
when i say like that , secara manual automatik saya akan jadi diam , sepatah awak tanya sepatah gak saya jawab
mmg dah penat laa kot even ada yg x puas hati akan mnjawab
"aikk ! bercakap pun penat ? "
saya ?
hehe
jawab balik
"mestilah penat, dah awak pulak langsung x upah air saya nak minum kann , asyik nak bercakap je" 
well , bila mnjawab ngan cara camtu selalunya org berkenaan akan cepat2 suruh saya pegi minum air
tapii , if terlampau malas nak layan
i will say
"kita borak lain kali boleh ? penat sangat lah"
and yess !
boleh je pulak nak faham -.-'
ehhhh ! dah lewat
esok kelas !
err katil dah panggil
well , i think i stop here
next time lak yar
byebye
sayanggg sume ^.^

No comments:

Post a Comment

hak milik kekal syafiqah zuhari