= ikaazuhari.blogspot.com: terima kasih ya allah Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

terima kasih ya allah

assalamualaikum :)
alhamdulillah ! terima kasih Ya Allah
benar , apa yg puan mama selalu cakap , bila ada masalah , jangan penah sesekali jauh ngn maha pencipta kita sbb dy lah penyelesai masalah terhebat
alhamdulillah , masih lagi berpegang dengan amanat tuh :)
semalam baru saya luah yg saya dah hilang kawan
alhamdulillah , tuhan tolong saya
dy dah kembalikan kawan saya ^.^
satu perasaan yg x sangat2 awesome
betul ! ceritalah , merayu lah pada yg kuasa , nescaya ia mendengar :')
lebih saya bersyukur sbb kawan saya non-malay
yup ! tapi dy still islam . well , he can't speak malay sangat
ari2 saya tulis blog tanpa sedar bahawa dy selalu baca blog saya ! awesome kannn ? :)
x saya sangka , x jugak saya duga :p
yelaa , dy non-malay , mcm mana dy nak baca hasil saya mengarut , mengeluh , merepek tiap2 ari kann ? dalam bahasa melayu pulak tuh . but when i asked him how he can understand all that i've write , he answer like this
"i use google translate"
masyaallah ! sampai tahap mcm tuh sekali . yar ! i never guess that he will do like that ! so awesome ! 
terima kasih ya allah , alhamdulillah
tatau nak gmbarkan mcm mana perasaan saya :)
x tahu yg saya ada pembaca blog yg camtu -.-
saya x penah risau , x penah malu bila followers saya x superb mcm blog org lain sbb saya tau saya masih ada pembaca yg setia kannn . pembaca saya org yg saya hargai
yup ! awak sume yg baca blog saya mmg sorang yg sangat awesome ! sangat superb ! sangat bernilai ^.^
tiap2 ari saya akan dapat text dari pembaca saya
alhamdulillah , saya tau yg saya cuma mengarut dan membebel je tapi ada gak yg sudi dengar
terima kasih yaaa . nanti saya kasi kiss lolipop -.-'
well , haaa bila pegi class tadi banyak sangat dapat keje
pss ! nampak gaya , saya kena start pegang krayon ,dan seangkatan dengan nya 
errr , nanti kannnn kena lukis otak -.-'
wohoaaa ! bak kata miss saya tadi
"just operate ur head and remove ur brain then submit to me"
aiyokkkk ! andai lah boleh kannn ? akan saya buat . yelaa . saya x suka nak melukis dan mewarna . emm -.-'
ahaa ! no ! no ! no ! kena jadi kreatif :)
akan saya buat yg awesome ! yeah ! insyallah ^.^
well , jom doa ramai2
salah sorang madam saya dah nak due dah :)
anak sulung pulak tuh . sure best je kann ? errr
apa2 pun , harap2 beliau selamat bersalin akan anak sulung beliau yg dikhabarkan sorang baby boy ^.^

No comments:

Post a Comment

hak milik kekal syafiqah zuhari