= ikaazuhari.blogspot.com: PWTC Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

PWTC

assalamualaikum sahabat2 superb saya :)
apa khabar ?
hope bahagia jer yar ^.^
well 2 , 3 ari nh ari yg agak memenatkan lah . banyak sangat asigment -.-'
tido pun salu lewat sampaikan puan mama mengeluh bila dapat tau
*oh yeah mama , mmg betul putri sulung kamu nh rajinnnn kannnnn ? :p
well ari nh pun agak penat :)
psss ! seharian saya pegi PWTC 
ahaaa ! buatpe ? pegi abeskan baucer yg sume student dapat lah . sangat2 awesome sbb banyak sangat beli buku sampaikan terfikir , bila lah nak abeskan buku2 sume tuh nak2 lagi keje makin banyak -.-'
tapiiiiiiiii fikiran positif cakap yg sume tuh x mustahil kalo saya up kan lagi sikap rajin saya :p
well , tyme pegi sana tadi , best dan awesome sangat bila dapat jupe macam2 orang :)
psss ! macam best bila tgk ada some boys yg buy a novels lah . wow ! dlm otak nakal saya dah pikir yg boys who like to read novel nh sure lah yg romantik kannnnn :)
errr , mcm nak usha jer mamat yg beli novel tadi :p
btw , mcm2 gak pengajaran yg saya dapat tadi :)
yg paling bermakna bilamana saya dan kekawan pegi surau sbb nak solat zohor , well , tuhan dah takdirkan saya jumpa beberapa orang insan yg cukup2 saya kagum sangat :)
well , first , saya jupe ngan sorang makcik . makcik nh khusyuk sangat baca buku yg berkaitan islam . pss ! u know , makcik nh india muslim :)
dy baru jer masuk islam . alhamdulillah kannnn ? :D
tapi , tuhan uji makcik nh :,I
well , bilamana dy make decision nak masuk islam , husband dy tinggalkan dy . thats mean dorang divorced laa . anak dorang pulak , makcik nh yg jaga 
insyallah , dgn ketabahan makcik nh , tuhan pasti tolong :')
nak diuji lagi kesabaran , keimanan dan ketakwaan makcik nh lagi , makcik nh sakit then terpaksa ulang alik ke hospital , sakit apa wallhualam , x pulak saya sure . lagi sedih bila dapat tau bilamana hidup makcik nh susah . yelah , nak ulang alik pegi hospital bukan murah kann nak2 lagi dekat kl nh , buat apa2 pun nak kena pakai duit kann ?
dah jugak terdetik kat hati saya , doa2 semoga makcik nh diberi ketabahan yang kuat dalam diri dalam menjalani kehidupan sbgai muslim :)
ye , makcik nh sedang diuji keimanan nya 
second lak , saya jumpa sorang kakak ngan sorang lagi anaknya yg comel  
*psss ! sangat comel sbb ex husband dy org arab !  
awesome kannn ? :D
well , anak kakak tuh boy :)
cerdik budak itu
*ayat skema ! -.-'
well , kakak nh sangat2 awesome tau ! :)
even dy da pun divorced with her husband , tapi dorang boleh lagi buat keje same2 . i mean dorang help each other lah . psss ! dorang nh buat bisnes berjuta2 yawwww :D
lagiiii yg paling2 saya bangga dan rasa nak ikut je bila kakak nh cakap yg dy ada bina masjid :')
sumpah ! saya nak ikut jejak dy :D
insyallah , dapat :)
kakak nh gak banyak tolong tahfiz dan lain2
nak je ikut jejak kakak nh :)
yar , tolong2 sume tuh , kan bagussss :)
bangga saya bila dapat kenal dan bercakap ngan hamba allah nh :')
kami story macam2 , then after asar kitorang solat then selepas tuh kitorang bawak haluan masing2 :)
perjalanan hidup nh kadang2 tuhan ciptakan indah sangat kan ? tanpa kita sangka , tanpa kita duga :)
so , saya da berjanji ngan diri saya , apa2 yg jadi dah x nak mengeluh sbb sume tuh indah sangat . apa yg dah hilang tuhan bakal gantikan dgn yg lebih awesome ! :D
 
pssss !
-mmg awesome bila dapat cokelat free made in arab kottt . tans to makcik omputih tadi sbb bagi kami taste cokelat yg lazat itu . awesome sangat ! :D
kat malaysia tade punnnnn :)
-tans to puan yg bagi kami free gift tadi lepas kami berjaya setelkan puzzle . hehe . mmg xcited sangattt lepas setel buat puzzle tuh , kami dapat free gift ! well even sebatang pen tapi cukup bermakna :)
-tans gak to akak yg peramah tadi sbb puji :)
-tans and tans to all yg peramah + yg banyak cakap tadi
sume yg tadi sangat awesome tau ! :D

# buku yg beli banyak sangat kottt ! x tahu nak stat baca yg mana dulu ! -.-'

No comments:

Post a Comment

hak milik kekal syafiqah zuhari