= ikaazuhari.blogspot.com: nota rindu Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

nota rindu

assalamualaikum :)
nama diberi nur qurratu aini syafiqah :)
puteri sulung pasangan che zuhari & rozela mahmood :D
kakak kepada adik2
- muhammad aliff
- muhamad izzat
- nur fatihah
dilahirkan di husm , kelantan :)
anak kati jati kelate yawww ^.^
oh ! pada 7 oct 1993 pada pukul x engat -.-'
masih jd pelajar dan sedang belajar ^.^
agak suka dan senang hati pada kos yg sedang dipelajari skang
diploma in islamic early childhood education
*some people say yg i will be ustazah ! tettt . mana ada lah 
*some people say saya akn jadi ibu mithali . zzzz . segan dowhh . jgn cakap camtuh ! -..-
*some people say that i will open my own kindergarten . INSYALLAH I WILL :D
*some people say saya pandai nak handle budak2 nanti . 
oh ! not sure lah -.-'
well , antara cakap2 org yg salu saya dapat bila sebut pasal kos yg  saya ambil nh -.-
truly , kadang2 mcm awesome gak :)
emm lagi ?
oke , sedang menjauhi air karbonat a.k.a air gas 
*even tatau dari mana gas itu datang dan sampai skang asyik trpikir2 sehinggakan ada rasa nak melawat kilang yg membuat air itu sendiri -..-'
sedang try nak mkn sayur mayur yg berkaler hijau dan kaler2 lain , sayur mayur yg besar lagi debab itu . tatau tapi bila mkn sayur mayur yg besar lagi debab itu , tekak x nak terima lantas sayur mayur itu direject dari mulut
*fine ! saya tatau belajar ayat ini daripada siapa -.-
psss ! maaf jikalau kata2 ini buatkan anda pening lagi tertanya2 -.-'
sedang cuba makan banyak2 
teringat pesanan pakcik guard yg baik hati itu ketika saya bertemu ngan beliau ketika hendak membeli nasi 
"laaaa , sikit je ko mkn ? mkn lah banyak2 , nanti baru kuat , baru gagah"
oke , thats all . terima kasih daun keladi yar pakcik atas nasihat itu , nanti saya nak makan banyak2 , nanti baru saya jadi gagah lagi kuat mcm power rangers kaler merah yg saya minat itu :p
sedang nak try minum2 air susu , air soya atau senang nak cakap air yg kaler putih lagi bersih itu walau tekak mmg anti ngan air2 berkenaan -..-
sedang berusaha untuk berzikir dan menyebut kalimah allah setiap seketika mcm nasihat tok ayah
"kalo boleh , kakak kena amalkan lah zikir , nak2 bila x buat apa2 pun . basahkan mulut tuh ngan zikir"
terima kasih tok ayah ! nice nasihat :')
sedang cuba dan try kumpul duit banyak2 sbb nak kawen beli something yg awesome ! insyallah nanti dapat :D
sedang cuba belajar nak jadi sorang yg sangat bahagia walau apa2 jua keadaan yg menimpa
sekian 
well , xctelly tatau apa motif tulis sume tuh . tangan mintak2 je tulis . tape lah , saje nak hilang rasa boring selain nak elak mata dari tidooo -.-'
kenangilah bila dah rindu sangat
x salah kannnnn ? ^.^
kurang2 dapat jadi ubat rindu . errr

#dah rasa macam nak demam ! -.-'
tetttt ! kuatkan semangat !
masih ada keje yg x setel -.-

No comments:

Post a Comment

hak milik kekal syafiqah zuhari