= ikaazuhari.blogspot.com: story ari ini Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

story ari ini

assalamualaikum :)
well , apa yg nak cakap haaa ?
ahaaa ! pg td kawan saya tersepak plat depan lappy saya , well , muka saya langsung x nampak kesiankan dy malah ciap terguling2 sbb gelakkan dy -.-'
errr , dah nak buat cnner , dy yang kaco saya , last2 dy nak bangun , tersepak tang tuh
saya ?
errr
gelakk jer terus sampai rasa mulut lenguh 
well , mcm hiburan lak . hehe
err , kawan ! maaflah ! yg awak buat lawak tuh nape ? -.-'
oke2 , tade kaitan langsung an ?
ari nh well , agak baik je 
even makan pagi , mcm biasa agak lewat , yar2 saya admit , majoriti kami buat cara yang satu iaitu combine makan ^.^
well , makan pagi combine ngan lunch . hehe
yar2 , sy tau apa yg kitorang sume amalkan memang x bagus . saya admit gak yg dah ramai tegur cara pemakanan kitorang tapi just imagine lahhh kalo kamu sume ada kat tempat kitorang . keadaan yg memaksa oke ^.^
tapi sometimes saya fikir , ah ! not bad apa . kurang2 kami x melantak megi setiap ketika . tu da kira okey kannn :)
alhamdulillah , bersyukur ^_^
errr tapi kannnn , mcm benggang je ari nh 
saya ter off saya punya skype dan ym
pswd ?
x engattt ! :'(
mcm benggang plus marah ngn diri sndiri , ye lah makan apa je smpai benda senang pun susah nak ingat :'(
tapi kannn , pikiran positif saya cakap
"alaa , relex jeee , nanti ingat jugakkk"
*fine , nampak mcm over konfident je -.-'
oke2 , skang saya dah mcm benggang plus aneh je gak bila org kata muka saya mcm dah kawen -.-'
errr , ahaaa ! aminnnnnnnnn :)
mintak2 lah masin je mulut org yg berkata tuh
kanggg boleh kawen awal2 :D
hehe , eh2 ! thats not bad pun kannnn kawen awal :p
aiyokk , saya x gatal oke
tapiiiii bak kata lecturer saya
"kahwin awal itu satu jihad !" :')
betul ker ? ^.^
hehe , tatau nak cakap apa , x salah kalo nak elak maksiat tapi makesure bukan sebab nak suka2 lah
x rock lah mcm tuh kann ? :)
oke2 procedddddddd 
xctelly , saya dah mcm x oke bila asigment x lagi ciap , dah laa nak kena submit dah , choopp ! bukan saya malas nak buat tapi info pasal asigment yg nak kena buat tuh susah sangat nak cariii -.-
dah laaa pakai kemudahan internet sekalipun , just ada info dalam bahasa melayu punya ! grrrrr , kitorang must use the second language lah , i mean english -.-'
memang sangat menguji kesabaran bila nak kena baca one by one then olah balik dalam english -..-
nak harapkan translate dlm google tuh ? aisyehh ! baik x payah , bukan boleh nak percaya sangat pun
better pakai otak jer . yar2 paksa otak -.-'
ntah bila nak ciap pun tatau , buat sket2 je pun . well , lg menguatkan fakta nape saya x nak buat sbb saya mesti hadap laptop nh , paham2 jelaa kalo da ngadap lama2 kang mata x oke
choop ! saya x nak tambah power kacamata saya lagi ! -.-'
errr 
emmm
sampai takat nh kot story ari nh
masa utk ngadap buku
byebye sume
sayanggggg kamu 
^.^

No comments:

Post a Comment

hak milik kekal syafiqah zuhari