= ikaazuhari.blogspot.com: jom berubah sket Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

jom berubah sket

assalamualaikum
salam sejahtera dan salam 1 malaysia pada sume penjejak blog ini :)
*mcm baguss kannnnnnnn ? ^.^
well . ari nh baru ari kedua cuti , so ada bape ari lagi
tapi oliday kali nh mmg tade plan nk g mana2 pun , yelaa asigment belambak je -.-'
macam2 nak kena buat then nak kena submit as soon as possible -..-
keje belambak , buku yg nak baca pun belambak , well sometimes ada gak terpikir , boleh x nak buat donno jer ? x nak buat apa2 keje ? -.-
*ye , mmg saya pemalas kurang rajin sket -.-'
tapi saya nak sangat tambah banyak ilmu lagi dalam otak saya , skang lak , azam saya nak baca terjemahan sebijik al quran tuh :)
yelaa , kalo baca al quran dah mmg selalu an tapi dy punya tafsiran x saya tau secara menyeluruh , so i decided nak baca tafsiran al quran tuh :D
ye . kurang2 nanti banyak lagi ilmu yg saya dapat :)
insyallah ^.^
mmg saya admit yg saya x punya masa sangat pun tapi insyallah akan saya usaha sangat . nak2 lagi berubah ke arah kebaikan kannn :)
dunia mcm da akhir zaman , so why not saya baiki diri nh agar jadi lebih baik ? yar2 , utk diri sendiri gak an ? :)
saya admit yg saya x alim , tapi saya akan try jadi baik 
cukuplah dosa lepas yg saya dah buat
skang , past is the past
x perlu saya nak paling ke belakang lagi , try jer buat yg terbaek pada kehidupan saya skang :)
well , buat sape2 yg ada d sekeliling saya skang , sangat saya hargai sbb anda sume mmg sangat awesome ! :D
err , punya banyak saya bercakap yer
skang nak continue finished my assigment lah
~imam zakarsyi~

No comments:

Post a Comment

hak milik kekal syafiqah zuhari