= ikaazuhari.blogspot.com: salam maulidur rasul Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

salam maulidur rasul

assalamualaikum :)
selamat pagi dan salam sejahtera ^.^
salam maulidur rasul yar
tans buat sume yg text tadi , mmg sangat awesome lah :)
well , bila cakap pasal maulidur rasul nh , teringat lak zaman sekolah dulu :')
as ussual , cgu akan buat sambutan nh kat skola
mcm sangat awesome sbb salu cgu akan suruh pakai baju kurung bagi pompuan then baju melayu bagi lelaki
time nh kalo yg ada couple mcm xcited je nak pakai sedondon lah konon2 nya :p
well , datang je kat skola pagi2 mata da mmg liar da tgk ragam2 member2 sekeliling , mcm2 style yg depa pakai
ada yg nice , ada jugak yg melebih2 lagak nak p kawen -.-'
tapi ari tuh , pakailah make up tebal2 cnner pun , x kena panggil atau ditulis nama oleh pengawas . yelaa , aritu mcm bebas skit :) 
salunya , pagi2 akan ada sket ceramah , time nh mmg bosan tapi sometime bila dpt penceramah yg awesome , mmg x kering gusi lah asyik gelak ^.^
dah bape jam lenguhkan bontot sbb dengar ceramah , maka ia pun last lah , before that , akan ada sket selawat 
mmg best time nh . best moment lah :')
nak kena berselawat ramai2 :)
after that , cgu lepas then pegi je kantin , dpat mkn free wooo . err psss !
well , jujur dari hati dan sanubari bila cakap pasal mkn nh
saya tengah lapar lahh -.-'
lama betul kawan saya mandi , skang da rasa mamak kat kedai depan sana tgh tunggu2 jer order saya :p
hehe
btw , ari nh alhamdulillah sangat baik even semalam saya x dapat tido lena , well , boleh dikatakan sejam sekali saya akan terjaga -.-
apa2 pun still oke sebab pagi nh dapat gak saya bangun ngan senang hati wlau masa nak bangun tadi sebab nak tutup lampu , kepala sedikit terhantuk kat katil then membuatkan saya sedikit benggang -.-'
*kantoi ^.^
apa2 pun sume oke jer :)
skang plan nak setel sume asigment then nak baca buku :)
yer ! dah mcm xcited nak abiskan buku saya yg berlambak tuh , am i gud girl ? ^.^ 
pss ! ada org tanya , kenapa saya x taruk chatbox dlm blog saya
meh , saya nak jawab :)
saya malas sket nak buat . hehe :p
saya admit yg saya x rajin sangat nak make up kan blog saya , saya just tulis apa yg saya rasa , saya gak x kisah even followers utk blog terbaru saya nh x ramai berbanding blog lama saya sbb saya tau , tade follower pun still ada yg baca gak kannnn ?
ahaa ! pape pun tans buat sume oke :)
sayang kamu sume 100 %
jaga diri okey
sekian
byebye

No comments:

Post a Comment

hak milik kekal syafiqah zuhari