= ikaazuhari.blogspot.com: setel jugakk Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

setel jugakk

assalamualaikum
alhamdulillah ^.^
lastly , assigment yg nak dibuat setel je . tuhan je tauu . bersyukur yg amat :D
tinggal nak submit je esok pagi :)
well , esok pagi haaaa
kena masak lah !
well , dah decided nak masak kue tiaw goreng . dessert lak koktail buah then air lak ? bak kata sorang member , air masak je , budak2 mana boleh makan manis2 sangat 
oke2 , yer kawan . saya paham ^.^ 
well , sambil2 masak tuh nanti kitorang kena sediakan buku menu gak 
well , penat2 sangat2 ari nh . nak rebahkan belakang , rilex kejap mmg x dapat . just dahulukan apa yg penting je -.-'
well , tadi lepas je siapkan keje , kami kawan2 sepakat nak g kedai makan . yelaa , time buat keje , mmg toksah cakap , lapar giler . so , x nak bazirkan masa utk buat keje , kitorang decided nak kua makan je lepas setel sume
well , sambil2 kua tadi , sempat gak lah cari bahan nak masak esok , sume kami amek beli
yelaa , bahan kat dapo pun mmg dah banyak abis gak
mcm2 beli , baik nak memasak atau nak sediakan koktail tuh nanti
beli punya beli tapi mcm benggang je
benda asas yakni kue tiaw tuh sendiri pun tade ! -.-'
dah macam penat sangat cari kat sume kedai , tp tetap tade , aishh , makna nya esok pagi kena kuar cari lagi lah
insyallah jumpa :)
well , malam nh sangat penat tapi tetap gak nak update blog
ye , saya mmg boleh jadi peramah bila saya start menulis :)
pss ! mcm2 je jadi tadi bila kami pakat kalut nak buat keje
well , did u know mcm mana nak eja yg betul kuew tiaw ?
errr , saya admit yg sampai skang saya rasa konfius sangat
kawan saya cakap eja
kue tiow -.-'
ada yg cakap
kueh tiaw -..-
lagiii
kue tioh -.-''
emm lagi2
kueh tiaw
well saya ? kuew tiaw lah kot . tadi nak tgk2 cara masakan kuew tiaw yg tersedap dan terbest susah sangat bila kami eja je then klik , benda yg ntah pape yg kuar
sampai kawan saya mengamuk bila ntah pape je yg kua bila dy taip , well , bila saya tgk
errrrr
haaa ! patut lahh . yg eja kue tioh tu nape ? -.-'
maka , segala isi rumah gelakkan dy
yar2 maybe mata penat sangat kot sampai taip yg ntah pape tapi bila try banyak kali , lastly kua gak apa yg kami cari
awesome kannn ?
just kena usaha sket je pun >.<
btw , ari nh ari yg agak err buat saya berfikir macam2
buat awak
i know that sometimes u does not understand about me , so plis , forgive all of my mistake yar , truly ! i dont know what have to do , i admit that u r nice guy :)
psss ! u r awesome uncle ^.^
i love u and love u
but now , as my friend :)
trluly , i always miss u when we dont text each other but thats not mean i love u
pliss ! realise that :)
well , i will appreciate if u can do that
yaa ! u r the best ^.^
tans for be my friend :)
errr i think both of us r best friend lah :D
really2 appreciate that
yar , u love moon but i love star
we r not same right ? but seee ! we still can be friend
insyallah forever
aminn
^.^

No comments:

Post a Comment

hak milik kekal syafiqah zuhari