= ikaazuhari.blogspot.com: saya percaya :') Img:hover { -moz-transform: scale(0.8); -webkit-transform: scale(0.8); -moz-transition: 0.5s; -webkit-transition: 0.5s;}

saya percaya :')

saya percaya allah maha baik :')
saya juga percaya allah selalu sayang akan kita , yakni manusia yg cuba taat kepadaNya
saya juga sangat percaya allah tidak akan membiarkan kita bersendirian di muka bumi ini
akan ada hati yg sedia menemani kita kala kita kesunyian , membahagiakan kita , menghiburkan kita ketika kita sedih dan dukacita . ada yang sanggup menjadi bahu ketika kita gelisah . sedia menjadi raga ketika kita kelelahan . ada jiwa yang sedia jadi manusia sempurna dan menyempurnakan setiap kelemahan kita . saya percayakannya dan semoga anda juga mempercayainya :')


No comments:

Post a Comment

hak milik kekal syafiqah zuhari